خبرگزاری کار ایران

در جریان بررسی بودجه ۹۸؛

مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از پرداخت عوارض و هزینه‌های آب، برق و گاز معاف شدند

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۸۴۶

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی از پرداخت عوارض و هزینه های آب، برق و گاز معافند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نمایندگان در ادامه  با ۱۱۲ رای موافق، ۴۰ رای مخالف، رای ممتنع از ۱۹۴ نماینده حاضر با پیشنهاد عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه موافقت کردند.

بر اساس پیشنهاد مصری یک بند به تبصره ۶ الحاق می شود که در این بند آمده است: در راستای اجرای جز دو بند چ ماده ۸۰ قانون برنامه ششم توسعه، مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی از پرداخت هزینه های صدور پرداخت ساختمانی، عوارض شهرداری و دهیاری و هزینه های انشعابات آب، فاضلاب و برق و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص یافته به آنان بر اساس الگوی مصرف فقط برای یک بار معافند.

عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در طرح پیشنهاد خود اظهار داشت: خوشبختانه هر سال برای مددجویان کمیته امداد انشعابات آب، برق و گاز و فاضلاب را رایگان می کنیم به دلیل آن که واحدهای مسکونی که برای آنان ساخته می شود، عمدتا از سوی خیرین یا نهادهای مربوطه ساخته می شود. در قانون برنامه ما این ها را معاف کردیم از این رو می خواهیم در بودجه نیز آنان معاف شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز