خبرگزاری کار ایران

بازگشت هری کین به تمرینات تاتنهام

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۲۷۲

هری کین با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت پا به توپ شد.

به گزارش ایلنا، هری کین در روز دوشنبه به تمرینات تاتنهام اضافه شد و شانس خود را برای بازی در برابر برنلی در روز شنبه به دست آورده است. این مهاجم انگلیسی در ابتدای سال نو میلادی که با مصدومیت از ناحیه مچ پا در بازی با منچستر یونایتد به مدت دو هفته از میادین دور بود حالا با اعلام پوچتینو سرمربی تاتنهام او به تمرینات این تیم بازگشته است.

کین پس از مصدومیت به سرعت مورد معالجه پزشکان قرار گرفت و با انجام جلسات فیزیوتراپی و ریکاوری وضعیت خود را بهبود بخشید. در غیاب او، اسپرز تمامی بازی‌های خود لیگ برتر و بازی خود با دورتموند را لیگ قهرمانان اروپا را  برده است، اما در جام حذفی مقابل کریستال پالاس و در جام اتحادیه مقابل چلسی شکسته خورد و حذف شد. این مهاجم تاکنون در تمامی رقابت‌ها برای تاتنهام 20 گل به ثمر رسانده است.

در روز 8 فوریه، پیش از پیروزی اسپرز در مقابل لستر در ومبلی، پوچتینو گفت: او فوق العاده است. ما باید هر روز جلوی او را بگیریم، زیرا او می خواهد پیش از رفع مصدومیت پا به توپ شود او بسیار خوش بین و مصمم است که به زودی بازی کند.این باور نکردنی‌ست اگر شما او را ببینید، او تقریبا آماده بازی است، اما ما باید واقع بینانه برخورد کنیم و تصمیم بگیریم. بازی کردن او خیلی نزدیک است، نه برای یکشنبه، نه برای روز چهارشنبه، اما به احتمال فراوان در مقابل برنلی آماده بازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز