خبرگزاری کار ایران

با هدف آسیب شناسی و بررسی مشکلات صورت گرفت؛

بازدید مدیرعامل بانک ملت از کارخانجات نساجی کرپ ناز

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۲۲۹

در بازدید مدیر عامل بانک ملت از مجموعه کارخانجات نساجی کرپ ناز، مشکلات و مسائل این واحد صنعتی به همراه راهکارهای خروج از بحران در چارچوب الزامات اصل ۴۴ قانون اساسی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، شرکت کارخانجات نساجی کرپ ناز یکی از شرکت های تابعه بانک ملت است که بر اساس الزمات قانونگذار در خروج بانک ها از بنگاه داری، باید ظرف مهلت قانونی واگذار شود، این شرکت سال ها است با مشکلات فنی و مالی زیادی دست به گریبان بوده و با کمترین میزان ظرفیت، در حال فعالیت است.

مدیر عامل بانک ملت در بازدید از بخش های مختلف این واحد بزرگ صنعتی، علاوه بر گفت و گو با کارکنان و کارگران این مجموعه، در مراسم رونمایی از طرح جامع مطالعاتی این شرکت با هدف خروج از بحران در چارچوب الزمات اصل ۴۴ قانون اساسی شرکت کرد.

محمد بیگدلی، پایبندی بانک  ملت به الزامات قانونی مبنی بر واگذاری بنگاه های اقتصادی و صنعتی را از یک سو و عزم سهامدار به اصلاح و رفع مشکلات فعلی کارخانه در به کارگیری تمام ظرفیت های خود و خروج از زیان انباشته به منظور حفظ تولید و اشتغال در این منطقه محروم را از سوی دیگر، به عنوان اصولی عنوان کرد که بانک ملت باید در کوتاه مدت به سرانجام برساند و ضمن عمل به منویات قانونگذار، مسوولیت های اجتماعی خود را نیز ادا کند.

وی که در طول دوران مسوولیت خود در مسند مدیریت عاملی بانک ملت، سابقه حمایت های ویژه ای از تولید و اشتغال در بخش های مختلف کشور را دارد، در ارزیابی های خود از ظرفیت های مجموعه کارخانجات نساجی کرپ ناز، این واحد صنعتی را مستعد شکوفایی و ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات خود دانست و افزود: همزمان با ملاحظات خاصی که وجود دارد، می توانیم در زمانی معقول و کارشناسی شده، فرآیند بهینه سازی و اصلاح خطوط تولید و حل و فصل سایر مشکلات مترتب در این مجموعه را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز