خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان؛

قوی سپیدانزلی به دنبال پرواز در سیرجان/ جدال حساس کاظمی و میثاقیان

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۰۶۳

هفته بیسو چهارم لیگ آزادگان با انجام هفت مسابقه به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان با برگزاری هفت مسابقه انجام خواهد شد و بازی‌های حساسی را در این هفته شاهد خواهیم بود.

سرخپوشان پاکدشت که در دیدار هفته گذشته مقابل ملوان بندر انزلی متحمل شکست شد در این دیدار خانگی تنها به پیروزی فکر می‌کند و چیزی جز برد این تیم را راضی نمی‌کند. شاگردان محمود فکری که در سودای صعود به لیگ برتر قرار دارند در این دیدار خانگی به دنبال نزدیک‌شده به گل‌گهر خواهند بود و باید ببینیم چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم خواهد خورد.

گل‌گهر سیرجان صدرنشین لیگ آزادگان در خانه میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود. ملوان که در دیدار هفته گذشته سرخپوشان را با قدرت شکست داد در این دیدار خارج از خانه نیز به دنبال پیروزی بر گل‌گهر خواهد بود. شاگردان وینگو بگوویچ در تیم گل‌گهر نیز در این مسابقه در پی پیروزی هستند تا اخلاف خود با تیم‌های تعقیب کننده را حفظ کنند.

بادران در خانه پذیرای شاگردان اکبر میثاقیان در تیم خونه به خونه خواهد بود. بادران که با فرهاد کاظمی به دنبال صعود به لیگ برتر است مقابل تیمی قرار می‌گیرد که شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و در این مسابقه به دنبال کسب امتیاز خواهد بود تا به بقا در لیگ آزادگان امیدوار باشد.

آلومینیوم اراک در خانه پذیرای نود ارومیه خواهد بود. فراز کمالوند در این دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز مسابقه خواهد بود تا اوضاع خود در جدول رده‌بندی را سر و سامان بخشد. نود ارومیه که در هفته‌های اخیر تیم قابل احترامی نشان داده و می‌تواند لقمه گلوگیری برای آلومینیوم باشد.

مس کرمان که این روزها درگیر تغییر سرمربی بوده و دیگر نادر دست نشان را روی نیمکت خود نمی‌بیند در خانه میزبان قشقایی شیراز خواهد بود. فرزاد حسین خانی کاپیتان مس که سابقه زیادی در این تیم دارد سرمربیگری این تیم را بر عهده گرفته و باید ببینیم در مقابل تیم سخت‌کوش قشقایی چه نتیجه‌ای را به ثبت خواهد رساند.

گل‌ریحان البرز که در نیم فصل دوم با مجتبی حسینی اوج گرفته در خانه پذیرای شاگردان عبدالله ویسی در تیم شاهین‌شهرداری بوشهر خواهد بود. گل‌ریحان که از امتیازات میزبانی نیز سود می‌برد می‌تواند با غلبه بر شاهین بیش از پیش به صعود به لیگ برتر امیدوار باشد و قدم بلندی را به سوی آن بردارد.

شهرداری ماهشهر نیز در خانه پذیرای کارون اروند خرمشهر خواهد بود. جدال دو تیم قعرنشین جدول رده‌بندی که می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را در پی داشته باشد. شهرداری ماهشهر این فرصت را دارد تا با غلبه بر کارون اروند  در بالای این تیم قرار بگیرد و از قعرنشینی فرار کند.

* گفتنی است تیم شهرداری تبریز در این هفته از مسابقات با قرعه استراحت مواجه شده است.

برنامه بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان به شرح ذیل است:

 ساعت 14:15

* سرخپوشان پاکدشت - مس رفسنجان، ورزشگاه شهدای اسلامشهر

داور: ابوالفضل دوستی، کمک‌ها: بابک عباسقلی زاده، حسین سلیمانی، مرتضی عابدی

* گل‌گهر سیرجان - ملوان بندرانزلی، ورزشگاه امام علی سیرجان

داور: مهدی نجار، کمک‌ها: مهدی سیفی، علی رعیت و فرزین تمیزی

* بادران تهران - خونه‌به‌خونه مازندران، ورزشگاه نفت تهرانسر

داور: سعاد وفاپیشه، کمک‌ها: احمد کاظم‌لو، رامین بابایی و مهدی اجاقی

* آلومینیوم اراک - نود ارومیه، ورزشگاه امام خمینی اراک

داور: وحید مالکی، کمک‌ها: احسان تیموری، بهزاد پناهی و علی صباحی

* مس کرمان - قشقایی شیراز، ورزشگاه امام علی(ع) کرمان

داور: محمدرضا مهرگان، کمک‌ها: عباس پورحیدری، حامد تازه‌پور، داور چهارم:عباس صادقی

* گل ریحان کرج - شاهین شهرداری بوشهر، ورزشگاه انقلاب کرج

داور: سیدعلی اصغر مؤمنی، کمک‌ها: اسماعیل احمدی، دانیال باشنده و حامد صادقی جو

ساعت 14:45

* شهرداری ماهشهر - کارون اروند خرمشهر، ورزشگاه شهدای ماهشهر

داور:ایمان کهیش، کمک‌ها: حامد صفایی، عدنان پیروی و علیرضا حیدرپناه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز