خبرگزاری کار ایران

با هدف ایجاد فضای شاد صورت می گیرد؛

معرفی شهر و روستای دوستدار کودک در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۹۶۵

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از معرفی شهر و روستای دوستدار کودک با هدف ایجاد فضای شاد و بانشاط در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ماهرخ بلوری،  در جلسه کارگروه بانوان و خانواده، گفت: در راستای تاکید استاندار زنجان مبنی براستفاده از توانایی های جوانان و زنان در پست های مدیریتی، مکاتبه ای از سوی معاونت سیاسی با دستگاه های اجرایی انجام شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان بر ضرورت پاسخگویی مدیران اجرایی در این زمینه تاکید کرد و گفت: در این صورت می توان به جمع بندی در این زمینه رسید.

وی با اشاره به اینکه سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) فرصتی و شروعی برای حمایت از توانایی ها و دستاوردهای بانوان محسوب می شود، گفت: معرفی شهر و روستای دوستدار کودک در استان زنجان اجرایی می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان  خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای ایجاد فضایی شاد و با نشاط که تعاملات اجتماعی،حس تعلق و حس مسئولیت پذیری کودکان را افزایش دهد، برگزار می شود.

بلوری بر ضرورت انعکاس حقوق کودکان در سیاست هاو برنامه ها و بودجه مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: تامین کاربری های مورد نیاز کودکان در حوزه های مختلف از دیگر اهداف این طرح است.

این مقام مسئول به برنامه های سال آینده هم اشاره کرد و گفت: 10 راهبرد، هشت هدف و 30 عنوان برنامه در دستور کار است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان هم به ورود دیرهنگام به حوزه کسب و کارهای نوپا اشاره کرد و گفت: طرح شتاب دهی به کسب و کارهای فنآورانه باید در دستور کار قرار گیرد.

شهرام طهماسبی خاطرنشان کرد: ابزار لازم برای ورود بانوان به طرح ستاب دهی کسب و کارهای فنآورانه وجود دارد که ضروری است به این موضوع کمک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز