خبرگزاری کار ایران

انصاری: بحث اعتصاب قشنگ نیست ولی مشکلات باید حل شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۸۳۳

مدافع پرسپولیس در خصوص مشکلات تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد انصاری بعد از برتری پرسپولیس مقابل پدیده گفت: بازی خوبی بود و در بازی‌های حذفی مهم صعود است. باید ببینیم وضعیت سید جلال حسینی چگونه است.

وی در ادامه گفت: خودتان می‌دانید یکسری مشکلات تیم پنهان شده است. مشکلات ساده و پیش پاافتاده مثل زمین تمرین برای ما وجود دارد. تیمی که در آسیا تیم خوبی است باید این امکانات ساده را داشته باشد. تیمی مثل پرسپولیس که برای موفقیت‌های بین المللی تلاش می‌کند باید امکانات بهتری داشته باشد. برخی تیم ها برای ماندن در لیگ بسته می‌شوند و برخی هم برای موفقیت ولی ما قطعا برای افتخار آفرینی نیاز به امکانات بهتری داریم.

انصاری تاکید کرد: شرایط ما را با تیم های دیگر آسیایی قیاس کنید واقعا شرایط خوبی نداریم، مسائل مالی را هم به مشکلات مالی اضافه کنید. ما بعد از صعود به فینال آسیا پاداش میلیون دلاری گرفتیم و نمی‌دانیم این پول ها کجاست؟ شاید مسائل تحریم وجود دارد که این پولها به ما پرداخت نشده، مثلا پول عمل جراحی یک مساله جزئی است که نباید به آن اشاره کنم ولی ای کاش پرداختی‌های بهتر بیشتر و بهتر بود.

وی در خصوص اینکه عرب با بازیکنان جلسه داشته گفت: اصلا بحث اعتصاب قشنگ نیست ولی مشکلات باید حل شود. ما فقط به احترام هواداران می‌آییم، هواداری که انصافا حضورش در این سرما نعمت است، خود من آخر بازی به ورزشگاه آمدم ولی واقعا سرما خیلی زیاد است. فکر می‌ کنم مسئولان باشگاه باید نگاه ویژه تری به این بازیکنان داشته باشند. فکر می‌کنم اتفاق خوبی باید رخ بدهد چون این بازیکنان لایق بهترین ها هستند و نگاه دوستانه تری باید به آنها داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز