خبرگزاری کار ایران

پیام ویدئویی رئیس مجلس برای آیین نکوداشت علامیرمحمد صادقی

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۸۰۱

رئیس مجلس شورای اسلامی برای آیین نکوداشت علامیرمحمد صادقی پیامی ویدئویی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آیین نکوداشت علامیرمحمد صادقی که در اتاق بازرگانی ایران در حال برگزاری است، علی لاریجانی در پیام ویدیویی به این آیین گفت: آنچه ویژگی آقای میرمحمدصادقی را ممتاز می‌‌کند، آن است که وی فردی کارآفرین بوده که در حوزه فعالیت‌‌‌های اقتصادی صاحب سبک است و کارهایی انجام داده که به توسعه کشور کمک می‌‌‌کند. به این معنا که منجر به ایجاد توان اقتصادی از سوی بخش کارآفرینی کشور می‌شود.

ایشان فردی صادق و مومن است، هنگامی که مسائل اقتصادی با اخلاق و ایمان آمیخته می‌شود بسیار جذاب است. چراکه اگر یک فرد با ایمان هر دو وجه اقتصادی و دینی را با هم همراه کند، مورد توجه قرار می‌‌گیرد چراکه مراعات مسائل دینی را در اقتصاد داشته و بر نحوه کسب درآمد و چگونگی مصرف آن حساس شده است.

میرمحمدصادقی فردی خلیل است که عصبانی نمی‌‌شود چراکه برخی افرادی که دیندار هستند ممکن است عصبانی هم بشوند اما در اتاق بازرگانی نیز نوع گفت‌وگوی ایشان همواره همراه با متانت اسلامی بوده است.

مشی ایشان در حوزه مسائل کارآفرینی همواره با تعهد انقلابی و اخلاق همراه بوده است که باید در حوزه کارآفرینی مورد توجه قرار گیرد. لذا خوب است که رفتار و سلوک وی در مسائل اقتصادی تبیین گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز