خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد:

کلیه فرمانداران خوزستان موظف به تشکیل جلسات هفتگی ستاد سفرهای نوروزی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۳۴۷

استاندار خوزستان با تاکید بر اجرای هر چه شایسته تر سفرهای نوروزی بر اهتمام ویژه فرمانداران بر ایجاد جلسات متوالی و هفتگی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، یکشنبه ۲۸ بهمن ماه استاندار خوزستان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی در استان خوزستان، گفت: با توجه به چند سال خشکسالی پی در پی در استان خوزستان امسال بارندگی های قابل توجه و خیلی خوبی صورت گرفت که موجب ورود گردشگران و مسافران زیادی به استان شده است.

شریعتی افزود: از ۲۲ بهمن تاکنون بیش از ۸۱۵ هزار مسافر به استان خوزستان سفر کرده اند که قطعاً در ایام نوروز این حجم مسافر و گردشگر بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: فرمانداران در ایجاد فضای مناسب و مطلوب برای اسکان، تفریح و امنیت مسافران اهتمام و برنامه ریزی انجام دهند.

شریعتی در خصوص وظایف سازمان ها و دستگاه های اجرایی نسبت مسافران و گردشگران، گفت: فرمانداران موظف هستند که از امروز با مکاتبه و پیگیری مشکلات موجود جهت رفاه مسافران هستند و باید هر نقطه ضعفی در این امر دارند بر طرف کنند تا مسافران راحت بتوانند در استان تردد کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: ادارات کل آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، اورژانس و خدمات جاده ای و ادارات راهداری می بایست هر چه زودتر تسهیلات و مشکلات را شناسایی کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی عنوان کرد: کلیه جلسات این ستاد هر دو هفته یک بار در استانداری تشکیل شود و فرمانداران جزء به جزء به ارائه گزارش بپردازند.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان لالی بعنوان ستاد معین جهت سفرهای نوروزی معرفی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز