خبرگزاری کار ایران

با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام شد؛

اعلام برندگان مارتن برنامه‌نویسی مالی

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۲۷۹

اسامی برندگان «جشنواره استارت آپ ها با رویکرد ایده های نوآورانه در حوزه پولی و بانکی» تحت عنوان مارتن برنامه نویسی مالی شهید بهشتی پس از سه روز مصاف علمی و برنامه نویسی، با داوری هیات داوران اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این ماراتن با عنوان فین وارز (fin wars) از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و درپایان دوره مسابقات با داوری های صورت گرفته۳ تیم Quora، Quants، Ibit در میان ۱۹ تیم شرکت کننده، مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از مسابقات تیم Quora با ارائه راهکارهای برنامه نویسی در خصوص چالش سوپرمارکت مالی آنلاین، تیم Quants با ارائه راهکارهای برنامه نویسی در خصوص چالش تحلیل دیتای مشتریان در حوزه های بازاریابی و تیم Ibit با برنامه نویسی راهبردی در رابطه با چالش جمع سپاری و سرمایه گذاری به رتبه های برتر دست یافتند.

پرداخت جوایز نقدی و خدمات پیش شتابدهی، حمایت از فرآیند سرمایه گذاری تا تولید محصول و استقرار رایگان تیم های برگزیده به مدت ۳ ماه در شتابدهنده فارابی تنها بخشی از جوایز این مارتن مالی است.

شایان ذکر است، «جشنواره استارت آپ ها با رویکرد ایده های نوآورانه در حوزه پولی و بانکی» در راستای حمایت از استارت آپ های فعال در حوزه های پولی و مالی و با هدف جذب تیم های جوان و خلاق در حوزه فناوری اطلاعات، با همکاری شرکت دانش بنیان شتابدهنده ستارگان فارابی مستقر در پارک علم و فن آوری دانشگاه شهید بهشتی و بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز