خبرگزاری کار ایران

حمایت لیندزی گراهام از تصمیم ترامپ برای اعلام وضعیت اضطراری

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۲۲۱

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی گفت که از عدم تامین بودجه دیوار مرزی با مکزیک ناامید شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «لیندزی گراهام»، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی، در مصاحبه‌ای که امروز -یکشنبه- منتشر شد از تصمیم «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، برای اعلام وضعیت اضطراری در این کشور حمایت کرد. ترامپ برای تامید بودجه ساخت دیوار مرزی با مکزیک، پس از کشاکش‌های فراوان با کنگره، در تاریخ ۱۵ فوریه در این کشور اعلام وضعیت اضطراری کرد. 

گراهام در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌بی‌اس گفت: «به گمانم رئیس‌جمهور به‌خوبی نشان داده که اوضاع مرزهایمان خراب است.»

وی افزود: «مواد مخدر به راحتی وارد کشور می‌شود و آمریکایی‌ها را به کشتن می‌دهد و از طریق مرزهایمان قاچاق انسان صورت می‌گیرد. در مرز وضعیت بسیار خطرناک است. می‌دانم که فرماندار کالیفرنیا با اعزام ۱۰۰ گارد ملی این ایالت در مرز با مکزیک موافقت کرده است. دلیل این امر این است که وی نتایج عدم ورود مواد مخدر به کشور را شاهد بوده است.»

این سناتور آمریکایی در ادامه گفت: «بنابراین گمان می‌کنم که رئیس‌جمهور این اختیار را دارد تا نیروهای آمریکایی را به مرز با مکزیک بفرستد... فکر می‌کنم که او این اختیار را نیز دارد که از این سربازان برای ایجاد مانع در مرز بهره ببرد.»

وی افزود که از عزم ترامپ برای «زود پایان دادن به این مقوله» حمایت می‌کند و از این‌که «بسیاری از همکاران دموکراتش از دادن بودجه لازم برای ساخت دیوار به رئیس‌جمهور خودداری می‌کنند»، ناامید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز