خبرگزاری کار ایران

رفیعی جواب اعتماد برانکو را می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۱۵۷

بازگشت شماره هفت به اردوگاه تیم پرسپولیس تا این لحظه امیدوارکننده نبوده و باید دید سروش چه زمانی به شرایط آرمانی خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، سروش رفیعی پس از یک دوره دوری از پرسپولیس بار دیگر به این تیم برگشته تا در تیم مورد علاقه اش توپ بزند ولی بعد از گذشت چهار بازی در این تیم هنوز نتوانسته است عملکرد مدنظر و ایده آل در ترکیب اصلی سرخپوشان را به جا بگذارد.

حضور پررنگ پرسپولیس در نقل و انتقالات باعث شده تا این تیم اکنون در خط میانی با بازیکنان مدعی و با کیفیتی همراه باشد و این مساله کار سروش رفیعی را با نسخه کامل‌تر و آماده‌تر پرسپولیس سخت تر کرده و با وجود رقبای سرسخت در خط میانی تیم مثل بشار رسن، سیامک نعمتی و حتی مهدی ترابی چالش بزرگتر را نسبت به قبل پیش رو دارد.

رفیعی بعد از جدایی از فولاد خوزستان در نیم فصل اول بعد از چند ماه دوری از مستطیل سبز  اولین بازی‌اش را در پیراهن این تیم تهرانی در مقابل سپیدرود درچارچوب جام حذفی انجام داد؛ این بازی تنها دیداری است که رفیعی در این فصل جدید حضورش در پرسپولیس به طور کامل حضور داشته است که به عنوان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان زمین هم عملکرد خیلی خوبی را هم از خود برجای گذاشت و با حضورش در قلب تیم به وضعیت پرسپولیس کمک زیادی کرد اما بعد از آن بازی شرایط تا اینجای کار بر وفق مراد او نبوده و او مدت زیادی را روی نیمکت پرسپولیس سپری کرده و فرصت کمتری را برای حضور در ترکیب اولیه تیمش داشته و البته در همین لحظات کوتاه هم نتوانسته آنطور که باید نمایش بی نقصی خوبی داشته باشد که اگر این وضعیت بهبود نیابد ممکن است سروش را هر روز به نیمکت نشینی نزدیک تر کند.

حالا باید دید در نهایت برانکو ایوانکوویچ در بازی‌های آینده چه تصمیمی در‌خصوص آینده او می‌گیرد و بازیکن مورد‌‌علاقه پروفسور می‌تواند بار دیگر به روزهای اوجش در پرسپولیس برسد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز