خبرگزاری کار ایران

اعلام رسمی کاندیداتوری مجید خدایی در انتخابات فدراسیون کشتی

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۰۲۵

مجید خدایی اعلام کرد برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی نام‌نویسی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، انتخابات فدراسیون کشتی در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد و از نام‌های بزرگی برای تصدی ریاست فدراسیون کشتی نام برده می‌شود.

عباس جدیدی، علیرضا دبیر و علیرضا حیدری پیش از این اعلام آمادگی کرده‌اند تا برای ریاست فدراسیون وارد کارزار رقابت شوند.

همچنین مجید خدایی، سخنگوی شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد با صدور بیانیه‌ای برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی  اعلام آمادگی کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

چالش بزرگ تمامی فدراسیون‌های ورزشی کشور، وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع فدراسیون کشتی نبود حمایتگر مالی و توانمندی کاندیداها در تامین بودجه لازم برای انجام برنامه‌های آتی فدراسیون کشتی است؛ خوشبختانه حمایت چند هُلدینگ بزرگ اقتصادی از برنامه‌های بنده برای مدیریت فدراسیون کشتی باعث ترغیب جهت ثبت نام در انتخابات فدراسیون کشتی شده است.

سال گذشته در قالب مسئول کارگاه‌های دانش افزایی مربیان کشتی به تمامی استان‌ها سفر کردم و طی جلساتی با مربیان سازنده و روسای هیات‌های کشتی از نزدیک با مشکلات و نگرانی‌هایشان آشنا شدم و برنامه‌های خود را بر اساس این تحقیقات میدانی تدوین نمودم.

‌‌با رخصت از تمامی جامعه بزرگ کشتی کشور و با توجه به سوابق قهرمانی و مربیگری و تحصیلات عالیه خود در حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی در ورزش و با ارائه برنامه‌هایی در جهت ایجاد رویکرد سبک مدیریت مشارکتی در فدراسیون، گردش نخبگان کشتی، تقویت انستیتو بین‌المللی کشتی، استعدادیابی و پشتوانه‌سازی کشتی‌گیران و مربیان، احیاء لیگ برتر کشتی و... تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز