خبرگزاری کار ایران

جرج لیکنز، همانی که تراکتور لازم داشت

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۶۸۸

سرمربی بلژیکی تراکتورسازی همان مربی مورد نیاز این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی روز گذشته در دیدار خانگی مقابل استقلال تهران توانست به برتری یک بر صفر دست یابد و 3 امتیاز مهم و حساس از رقابت‌های نیم فصل دوم را دشت کند تا حاصل کار جرج لیکنز بلژیکی در 3 دیدار حضورش روی نیمکت سرخهای تبریزی به 7 امتیاز برسد.

سوای نتیجه بازی که منجر به برد خفیف تراکتورسازان شد، در طول اکثر دقایق بازی این تیم میزبان بود که نبض بازی را در دست داشت و توانست برتری تاکتیکی خودش را به حریف دیکته کند و اگر خوش‌شانس‌تر بود و تجربه بالای خط دفاع و دروازه‌بان استقلال به کمک این تیم نمی‌آمد، چه بسا پیروزی پرگل تری رقم می‌خورد.

لیکنز سومین سرمربی تراکتورسازان در فصل جاری بوده و پس از توشاک و تقوی روی کار آمده و هرچند برای قضاوت در مورد عملکردش زود است ولی چیزی که تا اینجا نشان داده، مربی بهتری برای تیمش نسبت به دو نفر قبل است.

لیکنز توانسته برخلاف تقوی و توشاک خیلی زود ترکیب ایده‌آل تیمش را پیدا کند و هر بازی هم بهترین نفرات در این بین وارد زمین می‌شوند و هیچ اصراری برای تغییر سیستم به خاطر بازی رسیدن به خریدهای جدید و اسمی از جمله ساسان انصاری و احمد موسوی وجود ندارد. لیکنز به خوبی از پتانسیل شجاعی و دژاگه در پست تخصصی خودشان استفاده می‌کند و آنها را بسته به نیاز تیمش عقب‌تر یا جلوتر از پست اصلی خودشان بازی نمی‌دهد.

ریتم دفاعی و هجومی تیم مناسب است و تعداد دفعات ایجاد موقعیت روی دروازه حریف هم در هر بازی برای شاگردان لیکنز قابل قبول بوده است. در ابتدای همکاری لیکنز با تراکتورسازی تردید‌هایی نسبت به موفقیت او در این تیم وجود داشت ولی اینطور که پیداست او انتخاب درستی از سوی مسئولان باشگاه برای نیمکت این تیم بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز