خبرگزاری کار ایران

رجب طیب اردوغان خبر داد:

احتمال برگزاری رزمایش مشترک ترکیه-روسیه-ایران در ادلب

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۵۹۲

رئیس‌جمهوری ترکیه گفت که این کشور ممکن است در صورت لزوم به همراه روسیه و ایران رزمایش مشترکی علیه گروه‌های افراطی در ادلب برگزار کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه حریت، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه، گفت که این کشور ممکن است در صورت لزوم به همراه روسیه و ایران رزمایش مشترکی علیه گروه‌های افراطی در ادلب برگزار کند. وی همچنین وعده داد که این کشور در راستای اعمال تمام‌وکمال توافق آنکارا-مسکو که به صلح موقت میان دولت سوریه و گروه‌های تروریستی انجامیده قدم خواهد برداشت. 

اردوغان در گفت‌وگو با خبرنگارانی که او را در نشست سوچی همراهی کرده بودند، گفت: «رزمایش مشترک می‌تواند هر زمانی صورت گیرد. هیچ مانعی در این رابطه وجود ندارد. اقدام‌های صورت‌گرفته فعلی برای راحتی، شادی و شکوفایی مردم ادلب اعمال شده است.»

اردوغان درباره این‌که دقیقا چه اقدام‌هایی بناست صورت بگیرد توضیح نداد، اما بر توافق سه‌جانبه برای برگزاری رزمایش در این منطقه تاکید کرد. ادلب محل استقرار ده‌ها هزار تروریست است که کنترل حدود ۹۰ درصد از این منطقه را در دست دارند. 

رئیس‌جمهوری ترکیه تاکید کرد: «سازمان اطلاعاتی ترکیه به‌شدت مشغول کار است تا از حوادث تروریستی جلوگیری کند. اعمال پست‌های بازرسی در ادلب نیز وظیفه‌ای حیاتی است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز