خبرگزاری کار ایران

واکنش جالب توجه دبیر فدراسیون

درگیری عجیب در لیگ برتر هندبال/ حمله تماشاچیان به بازیکنان تیم میهمان

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۵۴۵

لیگ هندبال ایران در هفته گذشته شاهد یک درگیری عجیب در دهدشت بود.

به گزارش ایلنا، در یکی از بازیهای هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه، دو تیم فرازبام دهدشت و زاگرس اسلام آباد غرب در دهدشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان به برتری دست یافت.

در شرایطی که در طول مسابقه هم برخی از حاشیه‌ها باعث توقف بازی شده بود، پایان مسابقه با یک جنجال بزرگ و عجیب همراه شد. تعداد زیادی از هواداران تیم فرازبام دهدشت به زمین ریختند و به بازیکنان تیم میهمان حمله کردند. 

هوشنگ کاکلوند، مربی تیم هندبال زاگرس اسلام آباد ماجرا را تشریح کرده است: از همان اول بازی تماشاچیان فحش می دادند. حتی برادر مدیرعامل باشگاه لیدر تماشاچیان بود که توهین میکردند. طی بازی چندین بار سنگ و چوب به زمین انداختند که ناظر بازی پنج شش باری بازی را قطع کرد.آخر بازی هم خودشان باعث شدند که تماشاچیان به زمین بریزند. نزدیک به ۲۰۰ نفر آمدند پایین و دعوای خیلی بدی شد و بچه‌های ما آن وسط خیلی کتک خوردند! در این دیدار انگشت خودم شکست. با صندلی به سر مهدی طالبی بازیکن تیم زاگرس زدند و بیهوش شد و چهار پنج ساعتی در بیمارستان بود. به دست و پشت محمد شیربندی (بازیکن تیم زاگرس) چاقو زدند که به بیمارستان رفت و بخیه زدند. ما از خودمان دفاع کردیم، اما ۲۰۰ نفر به زمین آمدند و با چاقو و زنجیر و ما را زدند.پلیس بود و حتی سه تیر مشقی هوایی زد و گاز اشک آور زدند. گوشی را که با آن فیلم می گرفتیم را شکستند.

علاوه بر روایتی که از سوی مربی تیم میهمان انجام شد، فیلمی هم از این درگیری های عجیب منتشر شد. 

محمدرضا رجبی، دبیر فدراسیون هندبال هم به این ماجرا واکنش عجیبی داشت: تعدادی از هواداران تیم میهمان هم در سالن بودند که این خودش باعث درگیری شده بود. البته همه چیز خوب بوده و بازی هم اتفاق دیدار جذابی بوده است. در پایان مسابقه تعدادی از تماشاگران میزبان به زمین آمدند و با بازیکنان حریف درگیر شدند. با دخالت نیروی انتظامی این ماجرا ختم به خیر شد!»

وی همچنین افزود: ما منتظر گزارش رسمی ناظر و داور مسابقه هستیم. قطعا پرونده این بازی به کمیته انضباطی می رود و آنجا با خاطیان برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز