خبرگزاری کار ایران

هندبال بانوان به ایستگاه پایانی رسید

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۱۳۵

دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با حضور 7 تیم، امروز ششم اسفندماه به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، هرچند که در هفته گذشته تکلیف قهرمان و نایب قهرمان مشخص شده بود، اما امروز هفته چهاردهمین و پایانی این دیدارها برگزار شد و کاپ و مدال های تیم ها به آن‌ها اهدا شد.

در این هفته تیم قهرمان شهید چمران لارستان میزبان ذوب آهن رده سومی بود که توانست با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ مهمان خود را شکست دهد. در نتیجه شهید چمران لارستان با برد در این روز و کسب امتیاز ۲۴ به کار خود در این رقابت ها پایان داد. ذوب آهن اصفهان نیز با داشتن ۱۶ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفت.

در دیگر دیدار که در قم برگزار شد، تاسیسات دریایی به دیدار هدف پویان رده چهارمی رفت و با حساب ۲۳ بر ۲۸ به برتری دست یافت. تاسیسات دریایی با کسب بیستمین امتیاز در رده دوم و هدف پویان جوان قم نیز با داشتن ۱۱ امتیاز در رده چهارم باقی ماندند.

در آخرین رقابت هیات البرز و فولاد مبارکه سپاهان رودرروی یکدیگر قرار گرفتن که در نهایت هیات البرز با حساب ۲۷ بر ۲۴ پیروز شد.

تیم شهید چمران لارستان که سال گذشته در جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال بانوان قرار داشت امسال توانست به عنوان قهرمانی دست یابد و کاپ طلا این دوره از رقابت ها را بالای سر ببرد.

تاسیسات دریایی نیز که در یازدهمین دوره لیگ برتر توانسته بود مدال برنز را کسب کند، در این دوره به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و مدال و کاپ نقره را از آن خود کرد.

ذوب آهن اصفهان نیز که سال گذشته در رده چهارم بود، امسال توانست مدال برنز این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

تیم های هدف پویان جوان قم، فولاد مبارکه سپاهان، هیات البرز و شهرداری بم نیز که در سال گذشته در لیگ برتر حضور نداشتند در این دوره توانستند عناوین چهارم تا هفتم را کسب کنند.

*جدول رده بندی دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان:

رده

تیم

بازی

برد

باخت

تساوی

امتیاز

۱

شهید چمران لارستان

۱۲

۱۲

۰

۰

۲۴

۲

تاسیسات دریایی

۱۲

۱۰

۲

۰

۲۰

۳

ذوب آهن اصفهان

۱۲

۸

۴

۰

۱۶

۴

هدف پویان جوان قم

۱۲

۵

۶

۱

۱۱

۵

فولاد مبارکه سپاهان

۱۲

۳

۹

۰

۶

۶

هیات البرز

۱۲

۲

۹

۱

۵

۷

شهرداری بم

۱۲

۱

۱۱

۰

۲

*نتایج هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال بانوان:

هدف پویان جوان قم ۲۳ - تاسیسات دریایی ۲۸

شهید چمران لارستان ۲۹ - ذوب آهن اصفهان ۲۴

هیات البرز ۲۷- فولاد مبارکه سپاهان ۲۴

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز