خبرگزاری کار ایران

پس از دومین شکست با پیکان؛ فرافکنی به سبک فرکی

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۳۷۸

سرمربی پیکان پس از دومین شکست خود در دومین بازی کیفیت پیروزی حریف را زیر سوال برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیکان روز گذشته در دیدار خانگی مقابل سپاهان تن به شکست یک بر صفر داد تا هفتمین باخت پیاپی خود و دومین شکستش در دومین بازی را با هدایت حسین فرکی تجربه کند و اینطور که به نظر می‌رسد اوضاع این تیم خراب‌تر از آن چیزیست که تا کنون تصور می‌شد و با تغییر سرمربی هم دردی از مشکلات پیکان دوا نشده است.

فرکی در نخستین حضورش روی نیمکت پیکان با 4 گل مغلوب استقلال شد و خوش شانس بود که چند گل دیگر هم نخورد و شکستی سنگین‌تر از این تجربه نکرد و در بازی با سپاهان با وجود استفاده از امتیاز میزبانی و البته عملکرد نه چندان خوب سپاهان بازهم برخلاف نیم فصل نخست موفق به امتیازگیری از این تیم نشد.

فرکی در پایان بازی با سپاهان در نشست خبری گفت: امروز دیدیم که تنها چند ضربه ایستگاهی و چند پرتاب اوت و چند کرنر همه خطرات سپاهانی ها را تشکیل می داد که اتفاقا از روی نقطه کرنر هم ما گل مان را پذیرفتیم.

این صحبت فرکی در حالی مطرح شد که به جز صحنه منجر به گل که ضربه برگشتی کرنر بود و گل مستقیم از روی کرنر به حساب نمی‌آمد، سایر موقعیت‌های سپاهان در جریان بازی و اتفاقا از روی زمین ایجاد شد. نمونه اش نفوذ کومان از جناح راست در دقیقه 22، ضربه خطرناک مهرداد محمدی در دقیقه 50 که شیخ ویسی به سختی آن را دفع کرد، گل آفساید علی قربانی در دقیقه 56 که با فاصله کمی از دفاع حریف در آفساید گیر کرده بود و در نهایت شوت کی‌روش استنلی در دقیقه 90 همگی روی بازی زمینی و در جریان بازی شکل گرفتند.

این نشان می‌دهد ادعای سرمربی پیکان در مورد تاکتیک‌های هجومی سپاهان درست نبوده و بیشتر توجیهی برای شکست محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز