خبرگزاری کار ایران

لیکنز: تیم شفر را به خوبی آنالیز کرده‌ایم/ برنامه‌هایم را برای شکست دادن استقلال لو نمی‌دهم

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۵۳

سرمربی تراکتورسازی در مورد تقابل با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جرج لیکنز، سرمربی تراکتورسازی در خصوص دیدار با استقلال در نشست خبری اظهار داشت: خیلی بازی مهم است. سومین بازی خواهد بود که مربی تراکتورسازی هستم. در دو بازی قبلی شناخت نسبی از فوتبال ایران پیدا کردم و می‌دانم که باشگاه بزرگی هستیم. برای بازی فردا به خوبی حریف را آنالیز کردم و امیدوارم بازیکنان ما فردا همه آماده باشند و بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. اختلاف دو امتیازی دو تیم حساسیت بازی را افزایش داده و می‌دانم استقلال هم شرایط خوبی با شفر دارد.

وی در مورد حساسیت بازی با استقلال و اینکه هجومی بازی خواهید کرد یا خیر، گفت: 100 در صد به دنبال این هستیم که بازی را ببریم. ما هم از اهمیت بازی مطلع هستیم. باید صبور باشیم و اشتباهات فردی نداشته باشیم. همه بازی‌ها برای ما مهم هستند.حاج صفی یکی از بازیکنان کلیدی ما است و او هم اشتباه می‌کند و همه باید بداینم که اشتبه فردی به کل تیم ضربه می‌زند. استقلال هم تیم بزرگی است، بازیکنان خیلی خوب و ملی پوش هم دارد. نمی‌خواهیم که بازیکنان دچار استرس شوند و باید بیشترین استفاده را ببرند. استقلال را آنالیز کرده‌ایم و نمی‌توانیم برنامه‌های خود را لو دهیم. استقلال مانند همه تیم‌های دیگر برای ما قابل احترام است.

سرمربی تراکتورسازی در مورد کوین کونستانت که با سر و صدای زیادی جذب شد و بازی نمی‌کند، عنوان کرد:  همان طور که می‌دانید این بازیکن زمانیکه یه اینجا آمد از شرایط بدنی خوبی برخودار نبوده و مدت زیادی است بازی نکرده است به همین دلیل ما برنامه‌ای را در نظر گرفتیم که آماده شود.

لیکنز با اشاره به شرایط تیمش گفت: دوست دارم همه بازیکنان در پست های خود رقابت داشته باشند. ساسان انصاری و اکبر ایمانی بازیکنان جدیدی هستند که نیاز به زمان دارند که هماهنگ شوند. خیلی خوشحالم که بازیکنان جدید و قدیمی تلاش خود را می‌کنند که بهترین عملکرد خود را داشته باشند. فردا هم همه باید تمرکز داشته باشند، چون مقابل تماشاگران خودی باید بازی کنند.

وی در مورد اینکه چرا پهلوان 2 هفته اسا در فهرست 18 نفره تراکتورسازی قرار ندارد،گفت: مشکلی بود که نمی‌خواهم رسانه ای شود. شخصی بود و الان برطرف شده است. پهلان شب بازی مشکلی برای فرزندش پیش آمد و به بیمارستان رفت و الان هم مشکلی ندارد. نمی‌خواهم در مورد تک تک بازیکنان صحبت کنم.

سرمربی تراکتوریازی در مورد بازیکنانی که در تیم ملی امید هستند، گفت:‌باید با کرانچار، سرمربی امید رایزنی کنیم که وقتی بازی داریم بازیکنان در اختیار تیم باشند. خودم مربی تیم ملی بودم و دوست دارم که تعامل خوبی بین باشگاه‌ها و فدراسیون وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز