خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس آگاهی تهران اعلام کرد؛

۲۸ درصد مردم از عملکرد کارکنان پلیس آگاهی رضایت داشتند

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۸۴۲

جانشین پلیس آگاهی ناجا از افزایش ۲۸ درصد رضایتمندی مردم از عملکرد کارکنان پلیس آگاهی در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار مسعود منفرد ضمن تبریک چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به مأموریت‌های محوله پلیس آگاهی، ارتقاء توان علمی و نیز تعالی رفتار مأموران پلیس آگاهی از اولویت‌های مهم پلیس آگاهی سراسر کشور به شمار می‌آید که آن را در پیشبرد اهدافمان ترسیم کرده‌ایم.

وی به برگزاری چهارمین دوره کارگاه آموزشی استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان با حضور روسای پایگاه‌های پلیس آگاهی سراسر کشور اشاره و بیان کرد: در این دوره‌ها، اساتید و مدرسان عالی‌رتبه درون و برون‌سازمانی نیز حضور دارند؛ تلاش می‌کنیم تا توان علمی کارکنان خود را به بهترین نحو ممکن ارتقاء دهیم.

جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا بیان کرد: تحول رفتاری، همتا پروری و نیز مسئول سازی کارکنان از مهم‌ترین اهداف برگزاری دوره‌های استانداردسازی و تعالی رفتار به شمار می‌آید.

سردار منفرد با اشاره به افزایش ۲۸ درصد رضایتمندی مردم از عملکرد کارکنان پلیس آگاهی در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: برخورد مناسب، رسیدگی سریع به امور مراجعان و همچنین تلاش و جدیت ازجمله عواملی است که رضایتمندی مردم از این پلیس را در بر خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز