خبرگزاری کار ایران

۱۹۷، بستری برای شفاف‌سازی عملکرد پلیس

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۰۲

ارتباطات چهره به چهره و بدون واسطه مردم با مسئولان ناجا، منجر به از بین رفتن نگاه منفی به پلیس می‌شود، زیرا بستری برای شفاف‌سازی عملکرد پلیس درحل پرونده‌ها است.

جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا، گفت: ارتباطات چهره به چهره و بدون واسطه مردم با مسئولان ناجا در مرکز نظارت همگانی ناجا، بستری برای شفاف سازی عملکرد پلیس درحل پرونده ها است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منفرد گفت: مرکز نظارت همگانی ناجا(۱۹۷) پل ارتباطی بی واسطه مردم بامسوولان است که منجر به حل مشکلات و رضایت مردم از نیروی انتظامی شده است.

وی، افزود: ارتباطات چهره به چهره و بدون واسطه مردم با مسئولان ناجا، منجر به از بین رفتن نگاه منفی به پلیس می شود زیرا بستری برای شفاف سازی عملکرد پلیس درحل پرونده ها است.

جانشین پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه پلیس نیاز به مشارکت مردم دارد، تصریح کرد: درتلاشیم با مردم به عنوان اصلی ترین سرمایه های اجتماعی ارتباط سازنده برقرار کنیم چرا که ناجا سازمانی از جنس مردم و برای مردم است.

وی با بیان اینکه انتقادات سازنده موجب پیشرفت هر سازمانی است، تصریح کرد: ارتباط مردم با سامانه ۱۹۷ موجب افزایش مشارکت صحیح و بیشتر مردم در طرح ها و کاهش میزان جرایم و تخلفات احتمالی کارکنان می‌شود.

منفرد گفت: گاهی ممکن است مردم برداشت های مناسبی نسبت به عملکرد افسر پرونده نداشته باشند اما با توضیحات افسران، از روند رسیدگی به پرونده مطلع و قانع می شوند. شفاف سازی برای خانواده ها و برخورد با اخلاق اسلامی با آنها باعثمی شود مردم مطمئن شوند که حقی از آنها ضایع نشده است.

وی بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: اگر کارکنان ما تخلفی کنند، قطعا با آنها برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز