خبرگزاری کار ایران

نگاهی به تغییرات نیمکت ۹ تیم

امپراتور؛ بهترین تغییر لیگ هجدهم

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۳۲۲

شکست پرسپولیس برابر فولاد در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر نه تنها باعث شد تا اولین باخت مدافع دوعنوان قهرمانی متوالی لیگ برتر در این فصل رقم بخورد

به گزارش ایلنا، شکست پرسپولیس برابر فولاد در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر نه تنها باعث شد تا اولین باخت مدافع دوعنوان قهرمانی متوالی لیگ برتر در این فصل رقم بخورد بلکه حکایت از ظهور مجدد فولاد در فولاد ایران داشت.

افشین قطبی سرمربی جدید فولاد توانست در سومین مسابقه‌اش با فولاد به یک برد با ارزش برابر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی برسد تا مشخص شود که تغییرات –تا این زمان البته- کاملا به سود سرخ و زردهای اهوازی رقم خورده است. اما این فقط تیم فولاد خوزستان نبود که در این فصل روی نیمکت خودش دست به تغییرات زد، به غیر از پرسپولیس، استقلال، سپاهان، سایپا، پدیده، صنعت‌نفت آبادان و پارس جنوبی، دیگر تیم‌های لیگ برتری در طول این فصل حداقل یک بار سرمربی‌‌شان را عوض کرده‌اند.

تغییر در 9 تیم لیگ برتری

تیم های تراکتورسازی، ذوب آهن، پیکان، نساجی ، استقلال خوزستان، فولاد خوزستان، سپیدرودرشت، ماشین سازی تبریز، نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن، 9 تیم لیگ برتری هستند که در دوره هجدهم و تا این زمان که دو هفته از دور برگشت می‌گذرد مربیان خود را تغییر داده اند. برخی از این تغییرات مثل افشین قطبی تا الان مثبت ، برخی بی تاثیر و برخی دیگر با شکست همراه بوده است.

افشین قطبی؛ سه بازی میانگین 33/2 امتیاز

افشین قطبی از زمان حضورش در فولاد دو برد با ارزش برابر تراکتورسازی و پرسپولیس و یک مساوی برابر پارس جنوبی جم کسب کرده است. او با میانگین 33/2 امتیاز در هر بازی بهترین تغییر فصل تا اینجا بوده است.

جرج لیکنز؛ دو بازی میانگین 2 امتیاز

مربی بلژیکی تراکتورسازی، جرج لیکنز در دوبازی که هدایت این تیم را به عهده داشت یک برد برابر نفت مسجد سلیمان و یک مساوی برابرنساجی کسب کرده و با میانگین 2 امتیاز دومین تغییر خوب روی نیمکت است.

محمد رضا مهاجری؛ 11 بازی میانگین 45/1

محمدرضا مهاجری از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر هدایت تیم ماشین‌سازی را به عهده گرفت و در 11 بازی 3 برد، 7  تساوی و یک باخت به دست آورد و با میانگین 45/1 سومین تغییر خوب فصل بوده است.

علیرضا مرزبان؛ 11 بازی میانگین 09/1

علیرضا مرزبان نیز از هفته هفتم روی نیمکت نیم نفت مسجد سلیمان نشست و در 11 بازی 3 برد، 3 مساوی و 5 باخت و میانگین 09/1 را کسب کرد.

مجید جلالی؛ 2 بازی میانگین یک امتیاز

مجید جلالی پانزده هفته در پیکان بود و از نیم فصل دوم روی نیمکت ماشین سازی نشست. او در دوبازی تیمش برابر ذوب آهن و تراکتورسازی دو تساوی کسب کرد و از  این دو بازی میانگین یک امتیاز در هر مسابقه را به دست آورد.

علی کریمی؛ 11 بازی میانگین 91/0 امتیاز

علی کریمی از هفته ششم هدایت تیم سپیدرود را از خدادادعزیزی گرفت و در 11 مسابقه لیگ برتر 2 برد، 4 مساوی و 5 باخت کسب کرد. او از این 11 بازی میانگین 91/0 امتیاز از هر بازی را به دست آورده است.

علیرضا منصوریان؛ 4 بازی میانگین 75/0

علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال از هفته سیزدهم دور رفت لیگ هجدهم روی نیمکت ذوب آهن نشست و از 4 بازی یک باخت و سه مساوی به دست آورده است. میانگین او تا این لحظه در هر بازی 75/0 امتیاز است.

کریم بوستانی؛ 5 بازی میانگین 40/0 امتیاز

کریم بوستانی در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در لیگ برتر از هفته سیزدهم در استقلال خوزستان کارش را شروع کرد و در 5 مسابقه 3 باخت و دو مساوی به دست آورد. او میانگین 40/0 امتیاز در هر بازی را به نام خودش ثبت کرده است.

حسین فرکی؛ یک بازی، صفر امتیاز

حسین فرکی از نیم فصل دوم جانشین مجید جلالی در پیکان شد . او در اولین بازی‌اش با پیکانی‌ها از استقلال شکست سنگینی خورد و اکنون میانگین صفر امتیاز را به دست آورده است.

موقت‌ها

اما برخی مربیان هم بودند که به طور موقت و بعد از برکناری سرمربی‌ها چند هفته‌ای هدایت تیم های مختلف را به عهده گرفتند. عزیز فریسات در تیم فولاد از 2 بازی 4 امتیاز و میانگین 2 امتیاز،  محمد تقوی در تراکتورسازی و از  9 بازی میانگین 89/1 امتیاز و ایلی استان در فولاد خوزستان از  6 بازی میانگین 63/0 را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز