خبرگزاری کار ایران

حمله یک هوادار ترامپ به تصویربردار شبکه «بی‌بی‌سی»

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۲۹۰

به دنبال حمله به تصویربردار شبکه خبری «بی‌بی‌سی» در جلسه نشست با رئیس‌جمهوری آمریکا در ایالت تگزاس، این گروه از کاخ سفید خواست که در اقدام‌های امنیتی تجدید نظر کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم،‌ در جریان راهپیمایی حامیان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در تگزاس یکی از طرفداران که شعار‌هایی ضد رسانه‌ها سر می‌داد، به «ران اسکینز» تصویربردار شبکه «بی‌بی‌سی» که حمله کرد.

این راهپیمایی با سخنرانی­‌های تحریک‌آمیز ترامپ در شهر «ال پاسو» در مرز مکزیک همراه بود که طبق عادت معمول، حامیان خود را به شعار علیه خبرنگاران به اتهام ارائه اخبار گمراه‌کننده تحریک می‌کرد.

«سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید گفت: «رئیس جمهور تمام رفتارهای خشونت‌آمیز علیه هر شخص و یا گروهی از جمله خبرنگاران را محکوم می­‌کند».

اسکینز در این حمله آسیبی ندید و تدوینگر شبکه «پی بی اس فرانت‌لاین» طرفدار ترامپ را که کلاهی را با نوشته «عظمت آمریکا را بازگردانیم» پوشیده بود، به بیرون از محل حضور خبرنگاران منتقل کرد.

«پل داناهار» سردبیر بخش آمریکایی شبکه بی‌بی‌سی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که از سندرز خواسته است پس از این حمله در تدابیر امنیتی کاخ سفید تجدید نظر کلی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هیچ کس نباید وارد جایگاه خبرنگاران شود، تأکید کرد که هیچ کدام از ماموران امنیتی نه قبل و نه پس از این حمله وارد عمل نشدند.

گزارشگر کاخ سفید این حمله را محکوم کرد و گفت: «خوشحالیم از اینکه در این حادثه کسی آسیب ندید، رئیس جمهور باید برای طرفدارانش توضیح دهد که خشونت علیه خبرنگاران پذیرفتنی نیست».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز