خبرگزاری کار ایران

گیلبرتو سیلوا: توریرا هافبک دفاعی مورد نیاز آرسنال نیست

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۸۹۷

گیلبرتو سیلوا هافبک دفاعی سابق تیم آرسنال معتقد است که لوکاس توریرا هافبک دفاعی این فصل آرسنال گزینه‌ی مناسبی برای این تیم نیست.

به گزارش ایلنا، گیلبرتو سیلوا بازیکن برزیلی سابق آرسنال معتقد است که لوکاس توریرا بازیکنی نیست که بتواند بار خط هافبک این تیم را به دوش بکشد.

اسطوره‌ی 42 ساله توپچی‌ها معتقد است که توریرا هنوز در حد و اندازه های بازیکنانی مانند کانته و یا فرناندینیو که فاتح لیگ برتر شدند نیست و نمیتوان این هافبک ارگوئه ای را با این بازیکنان مقایسه کرد.

سیلوا که جزئی از تیم رویایی آرسنال بود و با این تیم قهرمان لیگ جزیره شد در گفت و گو با تالک اسپورت گفت:در سال های گذشته آرسنال به دنبال پیدا کردن هافبک دفاعی مناسب خود بوده ولی پیدا کردن این بازیکن آسان نیست به این علت که فوتبال تغییر زیادی کرده است. باشگاه های زیادی را دیدم که بدون هافبک دفاعی بازی میکنند اما هافبک دفاعی در ساختار تیمی یک تیم به خصوص در فاز دفاعی بسیار مهم است.سبک بازی توریرا با فرناندینیو و کانته متفاوت است و نمیتواند با این بازیکنان مقایسه شود، البته کانته باید در پست تخصصی اش بازی کند تا بتواند کیفیت خود را ارائه دهد.توریرا هنوز به آن کیفیت کافی نرسیده که بتواند بار خط هافبک آرسنال در طول یک فصل را به دوش بکشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز