خبرگزاری کار ایران

تنش میان آلگری و دیبالا بالا گرفت / جنجال ستاره در رختکن

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۹۹

به نظر می رسد تنش میان پائولا دبیالا و ماسیملیانو آلگری پایان ندارد. یک بار دیگر بازیکن آرژانتینی یوونتوس مجبور به نیمکت نشینی در بازی ساسولو شد.

به گزارش ایلنا به نقل از آ اِس، شماره 10 یووه در ترکیب قرار گرفت اما فقط در هفت دقیقه پایانی از او استفاده شد. هر چند پائولو مانند دفعه قبل سعی کرد این موضوع را بی اهمیت نشان بدهد.

 این در حالی است که دیبالا در بازی خانگی برابر پارما، با ترک نیمکت پیش از پایان بازی و رفتن به رختکن واکنش خود را نشان داده بود که در نهایت به خاطر رفتارش مجبور به عذرخواهی شد.

بعضی معقتدند بعد از اینکه  رونالدو به جمع یوونتوسی ها ملحق شده حاشیه های دیبالا نمود پیدا کرده است چرا این که پسرباهوش بانوی پیر می ترسد جایگاه خودش را از دست بدهد.

آلگری در این باره می گوید:  من تیم را به دلیل اینکه گلی دریافت نکرد، مسئله ای که خیلی مهم است،  تحسین می کنم. ما در فرم خوبی هستیم. رونالدو و دیبالا مطمئنا می توانند در کنار هم بازی کنند و بازی خواهند کرد اما نیاز داریم که همه سخت کار کنند تا توازن تیم حفظ شود. همه اینها به این بستگی دارد که مقابل چه تیمی بازی کنید.

اگر حریف خیلی بسته بازی کند، باید توپ را در اطراف به گردش دربیاورید. اگر فضایی باقی بگذارند، باید توپ را بین خطوط بفرستید. ساسولو خط میانی قدرتمندی دارد؛ بنابراین من به این شکل توازن تیم را حفظ کردم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز