خبرگزاری کار ایران

صبر آبراموویچ تمام می‌شود؟

ساری: تماس آبراموویچ خوشحالم می کند توصیه هایش نه!

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۵۴

آبرامویچ هیچگاه با مربیانش مهربان و صبور نبوده است، فرقی هم نمی‌کند روی نیمکت آبی‌ها آنتونیو کونته باشد یا مربی محبوبش خوزه مورینیو یا مایوریسیو ساری ایتالیایی.

به گزارش ایلنا به نقل از دیلی میل، مالک روسی چلسی از تیمش فقط نتیجه می‌خواهد و حالا با شکست تحقیرآمیز یکشنبه شب این تیم در ورزشگاه اتحاد به نظر می‌رسد ساری باید با دقت بیشتری در مسیرش قدم بردارد.  

البته ساری بعد از بازی آنقدر عصبانی بود که حتی سنت دست دادن با مربی تیم رقیب را هم رعایت نکرد. ماریسیو گفت: " از اینکه رومن آبراموویچ تماس بگیرد، خوشحال می شوم اما به توصیه های فنی او گوش نمی‌دهم."

 این مربی ایتالیایی ادامه داد: اگر رئیس جمهور هم با من تماس بگیرد خوشحال می‌شوم، اما هرگز به صحبتهای او گوش نمی‌دهم و نمی‌دانم آبراموویچ چه انتظاری از او دارد.

ابتدای فصل  خوب شروع کردیم ولی باید بررسی کنم چرا تیم در حال حاضر خوب کار نمی‌کند. 

تجربه نشان داده آبراموویچ در دورانی که ریاست چلسی را بر عهده داشته با مربیانش خیلی صبور نبوده بنابراین عجیب به نظر می‌رسد که با وجود نتایج اخیر با ساری کنار بیاید.

از سوی دیگر پیاده‌سازی سبکی که ساری برای تیمش انتخاب کرده نیاز به انعطاف‌پذیری، هوش بازیکنان و پروسه‌ای بلند مدت دارد. باید دید چه آینده ای در انتظار او و آبراوویچ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز