خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

حضور مردم تودهنی به کسانی است که دوست نداشتند چهل سالگی انقلاب را ببینند

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۵۱۷

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت:حضور مردم تو دهنی است به کسانی که دوست نداشتند چهل سالگی انقلاب را ببینند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم تو دهنی است به کسانی که دوست نداشتند چهل سالگی انقلاب را ببینند.

وی در پاسخ به این سوال که ۴۰ سالگی چه ویژگی دارد که دشمنان این همه تلاش کردند تا انقلاب به چهل سالگی نرسد، ادامه داد: دشمنان برآورد اشتباهی از توان مردم داشته و همچنین از نحوه رهبری و قدرت مردم ایران برآورد نادرستی داشتند از همین رو این سخنان را می‌گویند. ولی هر کسی این مردم را بشناسد و وضعیت ایران را به خوبی تحلیل کند، هیچ‌گاه ایران را تهدید نکرده و هیچ‌گاه آرزو نمی‌کند ما ۴۰ سالگی انقلاب را نبینیم ما ۴۰ سال‌های متعدد را انشاالله با حضور مردم خواهیم داد.

امیر نصیرزاده در پاسخ به این سوال که اروپایی‌ها به دنبال مذاکرات موشکی هستند و این را اخیراً بعد از مدت‌ها اعلام کردند ارزیابی شما در این خصوص چیست، خاطرنشان کرد: این موضوعی است که مقام‌های سیاسی و دیپلمات‌های ما را دنبال می‌کنند اما ما من به عنوان یک فرد نظامی در خصوص سیاست‌های کلی کشور می‌دانم قدرت دفاعی ما غیرقابل مذاکره است و ما هیچ وقت در این خصوص قابل پذیرش برای مذاکره نیستیم.

وی در پاسخ به این سوال که پاشنه آشیل نظام را بعد از ۴۰ سال چه می‌دانید، گفت: ما به شکر خدا تا الان در تمام رویدادها با وحدت پیروز بوده‌ایم اما اگر دشمن بخواهد روزی به ما ضربه وارد کند از همین عدم وحدت است که انشاالله همیشه وحدت خود را حفظ خواهیم کرد. وظیفه‌ ما حمایت از انقلاب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز