خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبات راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۲۲۹

حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: دشمن آرزوی نابودی انقلاب را به گور خواهد برد؛ به شرطی که فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس امسال پرهیجان‌تر و پر احساس‌تر از هر سال باشد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه حزب موتلفه اسلامیبه شرح زیر است:

ملت شجاع و قهرمان ایران

انقلاب اسلامی مسیر تاریخ بشر را تغییر داد و به حاکمیت طاغوت در ایران مهر باطل زد. انقلاب، مشروعیت حکومت های شرق و غرب عالم را زیر سوال برد و مناسبات قدرت در عصر ما را دچار تحول و دگرگونی ساخت. انقلاب اسلامی افق تمدن جدید را پیش روی بشریت گشود و به مبارزات رهایی بخش و آزادیخواهانه مردم جهان رنگ بوی مذهب و معنویت داد.

امروز ما در برابر دستاوردهای شگرف انقلاب قرار داریم و اگر قدر  منزلت آن را ندانیم از عهده شکر آن بر نخواهیم آمد.

حزب موتلفه اسلامی ضمن گرامیداشت یاد امام(ره)، شهدای انقلاب و تکریم ملت ایران، بخش کوتاهی از دستاوردهای انقلاب را در آستانه چهل سالگی و ورود به دهه پنجم یادآور می‌شود:

۱- زندگی زیر پرچم الله و رهایی از طاغوت

تجربه ۴۰ ساله انقلاب نشان می دهد زندگی زیر پرچم الله، ملت را از گرفتار شدن به استبداد و طاغوت نجات داده است. ولایت فقیه که همان ولایت الله و رسول الله است، تکیه گاه مهم آزادی و مردم سالاری محسوب می‌شود.

ولایت فقیه حکومت بر قلب‌هاست و اسلام پایه های قدرت خود را با آموزه های حیاتی در قلب مردم قرارداده است. هرجا که قرار است کسانی بدلیل انحراف یا وابستگی، استبداد و سلطه اجانب را به کشور برگردانند ولایت فقیه چون سری پولادین در برابر آنها قرار دارد. کشور ما تنها سرزمینی است که شرط رهبری را علم و عدالت، اخلاق، ساده زیستی و تقوا می داند. این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ااست که یک نظام الهی پدید آورد که ریشه آن در قلب مردم و شاخه سارهای آن در آسمان است و طوفان‌های سیاسی و نبردهای سخت و نرم قادر نیستند اندکی در استحکام آن تزلزل پدید آورند.

یاد امام خمینی(ره) بنیانگذار این بنای الهی را گرامی می‌داریم و از حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای بعنوان ادامه دهنده راه رهبرکبیر انقلاب حمایت خود را تا پای جان اعلام می داریم.

۲- آزادی

آزادی یکی از شعارهای کلیدی ملت ایران در انقلاب بوده، هست و خواهد بود. ما امروز افتخار می‌کنیم آزادترین کشور جهان هستیم و هیچ قدرت خارجی و هیچ فرد مستبد در داخل نمی تواند آزادی‌های مردم را سلب کند. امروز ایران دومین کشور پناهنده پذیر در جهان است، این نشان می دهد کسانی که می‌خواهند آزاد زندگی کنند زندگی در ایران را ترجیح می دهند. امروز بیش از ۹۰۰۰ نشریه مکتوب و مجازی در ایران فعالیت می کنند و سلایق خود را تبلیغ و ترویج می نمایند.

آزادی دومین دستاورد انقلاب اسلامی است که هیچ تردیدی در آن وجود ندارد.

۳- استقلال

ملت و دولت ایران مستقل ترین کشور جهان است، انقلاب به سلطه ۲۰۰ ساله قدرت‌های جهان در ایران پایان داد. دوران قاجار و پهلوی دوران سیاهی بود زیرا مساحت ایران از ۷/۳ میلیون کیلومتر مربع به ۷/۱ میلیون کیلومتر مربع کاهش پیدا کرد و پای اجانب به مقتدرات کشور باز شد اما با مقاومت ملت ایران طی ۴۰ سال اخیر نه تنها یک وجب خاک کشور به یغما نرفت بلکه دامنه نفوذ ایران تا سواحل یمن و مدیترانه گسترش پیدا کرد و قدرت نرم جمهوری اسلامی در ۵ قاره جهان گسترش یافت.

۴- پدیداری نظام مردم سالاری دینی

نظام جمهوری اسلامی همه ارکان خود را برای مردم مستقر کرده است به همین دلیل آتش نمرود نتوانست طراوت زندگی گلستان انقلاب را بسوزاند. پرچم ابراهیمی انقلاب طی ۴۰ سال گذشته برپا است و رای و حضور مردم در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی حکایت از نهادینه شدن مردم سالاری دینی در جامعه امروز ایران دارد. مردم سالاری دینی بدون شک یکی از مهمترین دستاوردهای بزرگ در ۴۰ سال اخیر است که هرسال شاهد تعمیق آن در لایه های اجتماعی جامعه هستیم.

یکی از مهمترین عوامل بازدارندگی ایران اسلامی همین دلداگی مردم به نظام و آمادگی برای جانفشانی است. مردم طی چهل سال، توطئه های عظیمی را حتمی کردند و خطرهای بزرگی را از پیش پای پیشرفت کشور برداشتند و به نبرد سخت و نرم دشمن غلبه کردند.

فتح الفتوح مردم سالاری دینی تربیت جوانانی است که در دهه چهل در حال تحویل مدیریت انقلاب از نسل اول و دوم انقلاب هستند.

حزب موتلفه اسلامی با افتخار چهلمین سال پیروزی انقلاب را و نیز آغاز ورود به دهه پنجم حیات انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد و خطاب به مسئولان نظام نکاتی را یادآوری می شود.

۱- آمریکا دشمن دیرینه انقلاب است و هیچگاه انقلاب اسلامی را به رسمیت نشناخت. اکنون خصومت آمریکا علیه ملت ایران به اوج خود رسیده و با پاره کردن برجام پشت پا به همه تعهدات خود زده است. دولت باید کرکره هر نوع گفتگو با دولت آمریکا را پائین بکشد و بدعهدی های آمریکا را با تقویت مقاومت در منطقه و سیلی به رژیم صهیونیستی مقابله به مثل نماید.

۲- اروپا نیز مانند آمریکا به تعهدات برجامی خود عمل نکرده است. SPV و INSTEX فریبی بیش نیست بیانیه اخیر اروپا جمع بندی همان مطالبات نامشروع آمریکا است. دولت نباید کمترین اعتنایی به آن بکند و نباید با طناب FATF به چاهی که در برجام کندند برود؛ این دو، چاه ویلی است که انتها ندارد و استقلال و عزت و شرف ایرانیان را نشانه گرفته است.

۳- دولت در سیاست خارجی باید ارتباط راهبردی با شرق بویژه با روسیه، چین، هند، ترکیه، کشورهای آمریکایی لاتین که با آمریکا فاصله دارند را در دستور کار خود قرار دهد و برای همیشه عطای بهبود روابط با غرب بویژه اروپا و آمریکا را به لقای آن بخشد.

۴- طبق گزارش محافل مستقل بین المللی، ایران هشتمین قدرت نظام، سیزدهمین قدرت سیاسی و هجدهمین قدرت اقتصادی جهان است. جایگاه قدرت ملت ایران حتی توسط دشمنان نظام که پرهیز از اعتراف آن دارند امری پنهان شدنی نیست؛ با چنین قدرتی که روز افزون است می توان با همه توطئه ها و دسیسه های جهانی علیه انقلاب مقابله کرد.

باید عقده حقارت و خود کم بینی و دست کم گرفتن قدرت ملت را کنار گذاشت و با شجاعت و واقع بینی پنجه به پنجه دشمنان نظام انداخت.

۵- یوم الله ۲۲ بهمن امسال با همه سال‌های پیش فرق می‌کند. ما معتقدیم به دلیل جنایت غرب و شرارت آمریکا باید ضد استکباری‌ترین راهپیمایی تاریخ انقلاب برگزار شود تا محاسبات غلط دشمن را بر هم زند. دشمن آرزوی نابودی انقلاب را به گور خواهد برد به شرطی که فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس امسال پرهیجان تر و پر احساس تر از هر سال باشد. این فریادها باید حتماٌ به گوش سردمداران کاخ سفید، کاخ الیزه و کاخ ملکه انگلیس برسد و آن را به لرزه درآورد.

حزب موتلفه اسلامی در کنار احزاب، گروه‌ها و ملت بزرگوار ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کند و به فضل الهی پیام نفرت ملت ایران را به گوش دشمنان نظام خواهد رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز