خبرگزاری کار ایران

طباطبایی: کی‌روش فرد قابلی بود / استقلال از ابتدا برای نیم فصل دوم بسته شده بود

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۷۵۴

هادی طباطبایی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است اسن تیم از ابتدا برای نیم فصل دوم بسته شده بود و میتواند در این نیم فصل موفق شود.

هادی طباطبایی دروازبان سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا به بررسی شرایط این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

 

استقلال برای نیم فصل دوم بسته شد بود

خدار را شکر استقلال دیروز خیلی خوب بود و امیدوارم این شرایط بتواند ادامه پیدا کند ازابتدا هم عنوان میکردم که استقلال برای نیم فصل دوم بسته شده است و به نظرم این حرف ثابت شد. امیدوارم استقلال بتواند این روند را حفظ کند و در کورس قهرمانی قرار بگیرد اما برای مشخص شدن وضعیت استقلال باز هم باید چند هفته صبر کنیم و بعد اظهار نظر دقیق فنی کنیم.

 

در کادر فنی همه باید به هم کمک کنند

کادر فنی یک تیم است که همه باید به هم کمک کنند و به سرمربی مشورت دهند اما نظر آخر را شخص شفر که سرمربی است میدهد اما این کادر باید با دادن بهترین مشاوره ها به شفر در راه گرفتن یک تصمیم خوب کمک کنند.

 

گونکالوس از نظر فوتبالی قوی است

استقلال خرید های خارجی خوبی در فصل نقل و انتقالات داشت ومیتواند با این بازیکنان وضعیت بهتری پیدا کند. گونکالوس نشان داد که از نظر فوتبالی مهاجم خوبی است و از تکنیک مناسبی بهره میبرد اما از نظر بدنی در وضعیت خوبی نیست و نیاز به آمادکی بیشتر دارد.

کاش این بازیکنان زودتر به استقلال اضافه میشدند تا بتوانند در شروع لیگ از نظر بدنی هم آماده باشند و بهتر با تیم هماهنگ شوند.

 

تیم ملی  ابتدا باید برنامه خود را مشخص کند

کار برای گزینه‌ی داخلی در این شرایط سخت است و به نظرم در صورت مهیا کردن شرایط گزینه‌ خارجی انتخاب بسیار بهتری برای تیم ملی است. البته مربی موقت برای یک یا دو بازی تاثیری ندارد اما برای سرمربی دائم گزینه ی خارجی بهتر است

داشتن برنامه بسیار مهم تر از آوردن اسامی است و ما ابتدا باید برنامه و سبک خود را مشخص کنیم و سپس در راستای این برنامه سرمربی خود را انتخاب کنیم. به نظرم مهم تر از اسامی ای مانند برانکو، رنار و یا فن مارویک داشتن برنامه است و سپس باید سرمربی ای انتخاب شود که بتواند بیشترین کمک را به ما در راستای این برنامه و استراتژی بکندو با فلسفه فوتبال ما تطابق داشته باشد و نباید صرفا دنبال مربی های بی کار برویم یا با اسامی باز کنیم

 

تیم ملی در زمان کی‌روش پیشرفت کرد

در زمان کی‌روش فوتبال ملی ما پیشرفت زیادی داشت اما این شامل فوتبال کشور نمیشد و صرفا تیم ملی ما پیشرفت کرد. در زمان کی‌روش فوتبال ملی به صورت جزیره ای در آمده بود که از بقیه ی ارکان فوتبال جداست و هر چه که خودش خواست را برای تیم ملی اجرا کرد که البته به نفع تیم ملی بود اما به دلیل نداشتن برنامه و استراتژی مناسب ما نتوانستیم فوتبالمان را توسعه دهیم و این ضعف کی‌روش نبود چون او آدم قابلی است اما ما با نداشتن برنامه باعث این امر شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز