خبرگزاری کار ایران

چین تیم درجه ۲ آسیاست

طباطبایی: کی‌روش در مورد سفره خالی مردم صحبت نکرد/ این تیم جزو تیم‌های استثنایی تاریخ فوتبال ماست

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۴۴۶

دروازه‌بان سابق تیم ملی معتقد است که کی‌روش و شاگردانش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا قرعه خوبی داشتند

به گزارش ایلنا،هادی طباطبایی دروازه‌بان سابق تیم ملی معتقد است که کی‌روش و شاگردانش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا قرعه خوبی داشتند و بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی ما بود تا با هماهنگی و قدرت بیشتری در مراحل بعد حاضر شوند و باید از این فرصت خوب و استثنایی برای قهرمانی در این جام استفاده کنیم.

 

بازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را چطور دیدید؟

بازی‌های خوبی بود و به نظر من بد نبود. انصافا قرعه خیلی خوبی برای ما بود که تدارک بسیار خوبی برای تیم ملی محسوب می‌شد چون بازی‌های آسانی داشتیم و تا الان تدارک خیلی خوبی برای ما بود و مهم‌تر اینکه در ادامه مسیر هم قرعه خیلی خوبی داریم.

 

عملکرد تیم ملی مقابل عراق نگران‌کننده نبود؟

نه، من اینطوری به قضیه نگاه نمی‌کنم. ما از فوتبال چه می‌خواهیم؟ یک جایی دنبال توسعه فوتبال هستیم و یک جایی هم دنبال نتیجه هستیم. در فوتبال یک منطقی هم هست که می‌گوید ما صعود کرده‌ایم و با یک مساوی هم تیم اول گروه هستیم و منطق می‌گوید که آنچه داری را حفظ کن و اگر هم بردی که چه بهتر اما اگر ما چشم‌نواز بازی می‌کردیم و همه چیز را از دست می‌دادیم آن موقع چه می‌گفتیم.

 

چه تصوری از بازی با چین دارید؟

چین تیم درجه 2 آسیاست و حریف سختی برای ما نیست و می‌توانیم راحت آنها را شکست بدهیم و اگر بازی گره نخورد انرژی کمتری باید بگذاریم. بازی ‌ما سبک‌تر است و انرژی زیادی از ما نمی‌گیرد که یک امتیاز مثبت برای ماست.

 

چین را در این جام چطور تیمی دیدید؟

تیم خیلی قوی و قدرتمندی نیست. اگر در این جام تیم‌ها را به سه دسته ضعیف، متوسط و قوی تقسیم کنیم چین جزو تیم‌های متوسط است و برای صعود از گروهش هم با چالش مواجه بود. مقابل چین مشکل خاصی نداریم و می‌توانیم از سد این تیم بگذریم.

 

در مورد مصاحبه‌های جنجالی کی‌روش چه نظری دارید؟

الان اصلا وقت این چیزها نیست. این تیم جزو تیم‌های استثنایی تاریخ فوتبال ماست و در هر پست 2 بازیکن آماده داریم و مربی هم 8 سال است با این تیم کار می‌کند و شناخت خوبی از تیمش دارد و از نظر انسجام تیمی هم عالی هستیم و هیچ تیمی در آسیا چنین شرایطی ندارد و همه این مسایل را باید کنار بگذاریم و دنبال مصاحبه‌های جنجالی نباشیم و از این شرایط و قرعه خوب برای قهرمانی استفاده کنیم. کی‌روش  بعد از بازی‌ها هم می‌تواند حرف‌هایش را بزند و الان وقت مطرح کردن چنین مسایلی نیست.

 

پس چرا کی‌روش این مقطع را برای زدن حرف‌هایش انتخاب کرده است؟

نمی‌دانم، دلیلش را باید از خودش بپرسید شاید کی‌روش احساس می‌کند الان صدای او را بهتر می‌شنوند.

 

در مورد سفره خالی مردم ایران که کی‌روش مطرح کرد چه نظری دارید؟

من چنین چیزی نشنیدم. کی‌روش گفت بعضی‌ها اینجا هستند که نان ندارند بخورند.

 

واقعا آنجا کسی نان ندارد که بخورد؟

اصلا نمی‌دانم چرا کی‌روش این حرف را زده است. بعد از مسابقات راحت‌تر می‌توانیم این چیزها را تحلیل کنیم اما کی‌روش با این حرف‌ها جو را به هم ریخت که اصلا خوب نیست. تیم ملی خوب کار می‌کند و مردم یک‌دل و یک صدا هستند تا تیم ملی نتیجه بگیرد و این جور مصاحبه‌ها کار قشنگی نیست.

 

فکر می‌کنید جام ملت‌های آسیا پایان کار کی‌روش در ایران باشد؟

این اتفاق هر لحظه می‌تواند بیفتد و هیچ دلیلی ندارد که کی‌روش تا آخر سرمربی تیم ملی ما باشد. این اتفاق ممکن است بعد از جام ملت‌ها یا 2سال دیگر یا 4 سال دیگر بیفتد و بالاخره می‌افتد اما اگر قرار است کی‌روش جدا شود امیدوارم آخرین باری که روی نیمکت ما می‌نشیند، فینال جام ملت‌های آسیا باشد و با قهرمانی همراه باشد تا هم افتخاری برای ما و هم برای خود کی‌روش باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز