خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور از احداث پایگاه مرکزی امداد در انجیلاق

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۴۱

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور از پروژه پایگاه مرکزی امداد استان قزوین در روستای انجیلاق شهرستان آبیک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی‌‍‌اصغر پیوندی رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور به همراه حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین، معاونان این جمعیت، داود محمدی وسیده حمیده زرآبادی ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی در قزوین، آبیک و البرز شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان استانی از پروژه در حال احداث پایگاه مرکزی امداد استان قزوین در روستای انجیلاق شهرستان آبیک بازدید کرد.

حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: پایگاه مرکزی امداد شهر قزوین در وسط شهر قرار گرفته و با توجه به احداث پل‌های متعدد، خطر پدافند غیرعامل هم وجود دارد.

وی افزود: ساختمان‌های پایگاه مرکزی امداد شهر قزوین فرسوده شده و اگر اتفاقی رخ دهد جمعیت هلال احمر زمین‌گیر شده و امکان امداددرسانی دیگر از سوی این جمعیت وجود نخواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: 10 هکتار زمین از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری در روستای انجیلاق برای احداث پایگاه مرکزی امداد استان قزوین خریداری شدهکه به دلیل نزدیکی به اتوبان، دسترسی هلال احمر برای خدمات‌رسانی و امدادرسانی راحت‌تر و سریع‌تر می‌شود و پدافند غیرعامل از مرکز شهر خارج می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین اضافه کرد: از محل سفر ریاست جمهوری 10 میلیارد ریال  و اعتبارات استانی حدود 4 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت پایگاه مرکزی امداد استان قزوین اختصاص یافت که بخشی از ابنیه‌ها احداث شده است.

آصفی خاطرنشان کرد: در پایگاه مرکزی امداد استان قزوین که در روستای انجیلاق شهرستان آبیک در حال احداث است  انبارها، امداد  و تمام تیم‌های امداد از قزوین به این پایگاه منتقل می‌شوند.

وی بیان کرد: با توجه به سفر رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور به استان قزوین، امیدواریم اعتباری ازاعتبارات ملی برای ساخت پایگاه مرکزی امداد مذکور در نظر گرفته شود تا به روند اجرای پروژه تسریع بخشیده شود.

این مسئول افزود: استان قزوین معین استان‌های گیلان، همدان، زنجان، تهران و کرج است و احداث پایگاه مرکزی امداد روستای انجیلاق شهرستان آبیک، خدمات‌رسانی و امدادرسانی را به مردم تسهیل می‌بخشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز