خبرگزاری کار ایران

روز نخست از هفته بیست و دوم لیگ آزادگان؛

سرخپوشان به دنبال اولین سه امتیاز نیم‌فصل دوم/ افاضلی در اندیشه فرار از قعر جدول

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۸۳۲

هفته بیست و دوم لیگ دسته اول با چهار بازی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و دوم لیگ دسته اول کشور امروز با انجام چهار مسابقه آغاز خواهد شد و بازی‌های حساسی به انجام خواهد رسید.

سرخپوشان پاکدشت که در نیم فصل دوم هنوز نتوانسته پیروزی کسب کند با محمود فکری تلاش می‌کند تا در دیدار خانگی خود مقابل خونه به خونه بابل به اولین سه امتیاز خود در نیم‌فصل دوم دست پیدا کند. این تیم با جدایی فرهادکاظمی دست‌خوش تغییرات شده و محمود فکری را روی نیمکت خود می‌بیند. خونه به خونه بابل نیز با اکبرمیثاقیان روند رو به رشدی را طی می‌کند و باید ببینیم چه اتفاقی در این مسابقه رخ خواهد داد.

فجرسپاسی شیراز در خانه میزبان کارون اروند خرمشهر خواهد بود. کارون که با هدایت هومن افاضلی در قعر جدول به سر می‌برد کار سختی مقابل شاگردان داوود مهابادی خواهد داشت  و قصد دارد روند ضعیف چند بازی گذشته خود را به دست فراموشی بسپارد.

گل ریحان البرز هم در خانه میزبان نود ارومیه خواهد بود. مجتبی حسینی توانسته تیم خوبی بسازد و در هفته‌های اخیر نمایش‌های جذابی را از گل ریحان شاهد بودیم. از طرفی نود ارومیه با وحید بیات‌لو همیشه نشان داده تیم سرسختی است و به همین راحتی به تیم مقابل امتیاز نمی‌دهد.

برنامه بازی‌های امروز لیگ آزادگان به شرح ذیل است:

سرخپوشان پاکدشت - خونه به خونه مازندران     ساعت ۱۴- ورزشگاه  پاس قوامین
شهرداری تبریز - مس رفسنجان      ساعت ۱۴- ورزشگاه  اختصاصی شهرداری
گل‌ریحان البرز - نود ارومیه     ساعت ۱۴- ورزشگاه  انقلاب
فجرسپاسی شیراز - کارون اروند خرمشهر   ساعت ۱۴ - ورزشگاه  پارس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز