خبرگزاری کار ایران

مالک تیم پدیده: تقابل ما با تیم های دیگر جنگ نابرابر است

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۶۵

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو عصر امروز در محل اردوی این تیم حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو، فرهاد حمیداوی عصر امروز به همراه مجتبی سرآسیایی قائم مقام باشگاه ، در محل اردوی تیم پدیده شهر خودرو ، پیش از بازی با تیم پرسپولیس که در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است ، حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی دیدارو گفتگو کرد.

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در جمع اعضای این باشگاه گفت: یک نیم فصل سخت را پشت سر گذاشتید و باید از همه شما قدردانی کنم که توانستید دل مردم مشهد و خراسان را با کسب نتایج عالی شاد کنید.

وی ادامه داد: خوشبختانه مشکلات باشگاه در حال حل شدن است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد و انشالله در بازی های آینده با لطف خدا و عنایت امام رضا(ع) و تلاش و جدیت همیشگی کادر فنی و بازیکنان، نتایج خوب قبلی را تکرار خواهیم کرد.

حمیداوی تصریح کرد: تقابل ما با تیم های دیگر جنگ نابرابر است. باید تاکید کنم که ما به دنبال یک برنامه دقیق و روشن و البته چند ساله هستیم. به هیچ وجه در نیم فصل جاری صرفا برای نتیجه گرفتن به میدان نمی رویم بلکه برای حفظ آبرو و اعتبار خودمان و استان در زمین حضور پیدا می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز