خبرگزاری کار ایران

امامی‌فر: از نتیجه بازی راضی نیستیم/ به مرور بهتر از این خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۶۷۴

مربی سپیدرود در مورد تساوی با سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی فر در نشست خبری بعد از بازی با سایپا اظهار داشت: شرایط بازی به شکلی که دلمان می‌خواست پیش رفت و با حرکت های سریع و ضد حمله به نتیجه دلخواه در ابتدا رسیدیم.

وی افزود: نیمه اول نتیجه گرفتیم ولی در مالکیت مشکل داشتیم، سایپا با استفاده از فیزیک و قدرت سرزنی ۲ گل زد. ما این ضعف را در نیمه دوم بر طرف کردیم و طرح و برنامه های خودمان را خوب انجام دادیم ولی در زدن گل خیلی موفق نبودیم. در کل از نتیجه راضی نیستیم. شاید هوادار از فوتبال ما راضی باشد ولی این نوع فوتبال باید با برد توام باشد. در ادامه قطعا نقاط ضعف بر طرف می‌شود و بهتر خواهیم شد.

مربی تیم فوتبال سپیدرود ادامه داد: ما نقطه ضعف هایمان را می‌دانستیم و بعد از اضافه شدن شیخ محمدی موقعیتی به حریف ندادیم. دیدید که در نیمه دوم توپ های سوم به ما رسید. موقعیت های حریف هم در ضد حملات بود و طبیعی بود در ضد حملات به حریف موقعیت بدهیم. ما امروز ۲ گل زدیم. هر وقت ما گل می‌زدیم می‌گفتند پنالتی زدید ولی امروز در جریان بازی این اتفاق رخ داد.

امامی فر در خصوص ۲ بازیکن گرجستانی گفت: هر دو شرایط بازی نداشتند، کارت بازی صادقیان صادر شده ولی او هم مصدوم است، در مورد بازیکن نیجریه ای هم هنوز به جمع بندی نرسیدیم و امیدوارم به شرایطی برسیم که یک بازیکن را بتوانیم در اختیار بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز