خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات :

انقلاب اسلامی در راستای فرهنگ فاطمی است/مازندران در انقلاب و دفاع مقدس پیشتاز بود

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۶۲۳

حجت الاسلام سید محمود علوی گفت:مازندران در انقلاب و دفاع مقدس پیشتاز بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت الاسلام سید محمود علوی در آیین رونمایی از 12 جلد کتاب روز شمار انقلاب اسلامی در مازندران به روایت اسناد ساواک در ساری با بیان این که فاطمه زهرا تمام همت خویش را صرف ترویج اسلام ناب کرد، افزود: انقلاب اسلامی ما درراستای فرهنگ فاطمی است و بر مبنای ارزش های این حرکت شکل گرفته است.

وزیر اطلاعات با اشاره به این که فراز و فرودهای تاریخ، چراغ راه آینده است و با درک صحیح شکل گیری انقلاب و تاریخ آن می توان آن را از انحراف مصون داشت، عنوان کرد: آشنایی با تاریخ و وقایع انقلاب اسلامی موجب می شود که این مسیر به درستی برای نسل امروز تبیین شود.

وی با بیان این که مازندران در انقلاب و دفاع مقدس پیشتاز بود و هزاران شهید را تقدیم این ماندگاری کرد، اظهار داشت: حضور ما در عرصه های مختلف انقلاب نباید کم رنگ شود و باید در مسیر ولایت و رهبری هرگونه آسیب را از انقلاب دور کنیم.

حجت الاسلام علوی با اشاره به این که وزارت؛ گنجینه عظیم ساواک را در اختیار دارد و هر آنچه روایت می شود بر مبنای اسناد و روایت ساواک است، ابراز نمود: وزارت اطلاعات تاکنون ۳۴۰ جلد کتاب بر مبنای اسناد ساواک منتشر کرده است و امروز هم شاهد مجموعه ۱۲ جلدی تاریخ و روزشمار انقلاب هستیم.

وزیر اطلاعات با بیان این که مازندرانی ها ستم ستیز بوده اند و با آغوش باز از علویان استقبال کردند و عاشق تشیع بوده اند و امروز نیز در همه صحنه ها پای انقلاب و ولایت ایستاده اند، افزود: علمای مازندران و مردمانش همواره در دوران مشروطه و حکومت منحوس پهلوی، حضور ارزشمندی برای تحقق انقلاب اسلامی داشته اند.

حجت الاسلام علوی، عنوان داشت: وزارت اطلاعات بخش کوچکی از دین خود را با انتشار این مجموعه به مردم مازندران ادا کرد.

وزیر اطلاعات با بیان این که دشمن تلاش دارد مشکلات کشور را به مسئولان نسبت دهد و ما را در برابر هم قرار دهد، تاکید کرد: باید هوشیار باشیم تا این مسیر را با همدلی طی کنیم.

وی افزود: اگر به هر دلیلی وحدت و انسجام، مشارکت مردم و ارکان نظام آسیب ببیند، کشور ما نیز دچار آسیب و خطر خواهد شد.

وزیر اطلاعات، اظهار داشت: همه ما باید پشت سر رهبری و ولایت فقیه با وحدت و انسجام داخلی و همراهی مردم حرکت کنیم تا بتوانیم از آسیب های پیش روی نظام جلوگیری کنیم. 

وزیر اطلاعات افزود: وحدت ما پیرامون رهبری و ولایت می تواند این تهدید را از بین ببرد و ما برای تداوم انقلاب اسلامی باید در مسیر رهبری و ولایت فقیه حرکت کنیم.

حجت الاسلام علوی افزود: امروز دشمنان با تحریم یکجانبه خود سعی در وارد کردن فشار به اقتصاد و معیشت مردم هستند و برخی از اجانب شان نیز در داخل به دنبال اختلاف در بین مسوولان جمهوری اسلامی هستند.

علوی اظهار داشت: امروز دشمنان ما به دنبال ناکارآمدن نشان دادن نظام جمهوری اسلامی اند تا بتوانند از این راه بین مردم و مسوولان اختلاف ایجاد کنند و همه ما باید از آنچه که بیان ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است، جلوگیری کنیم.

وزیر اطلاعات به منظور رونمایی از 12 جلد کتاب روز شمار انقلاب اسلامی در مازندران به روایت اسناد ساواک صبح امروز به این استان سفر کرد.

در آغاز این مراسم هم چنین موزه عبرت و نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله اداره کل اطلاعات مازندران افتتاح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز