خبرگزاری کار ایران

اظهار نظر سرمربی برایتون از وضعیت ستاره ایرانی خود

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۱۵۴

کریس هاتون پس از بازگشت جهانبخش از جام ملت‌های آسیا از وضعیت وی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، کریس هاتون به طرفداران برایتون گفت: شاید آنها باید تا فصل بعد صبر کنند تا عملکرد عالی علیرضا جهانبخش را مشاهده کنند.

علیرضا جهانبخشدر فصل گذشته آقای گل  لیگ هلند شد اما از زمان انتقال تابستانی به عنوان گرانترین خرید تاریخ برایتون از آلکمار به این تیم زمان زیادی را سپری می‌کند اما تاکنون انتظارات را بر آورده نکرده است.

این بازیکن 25 ساله  تا کنون 10 بازی برای برایتون انجام داده و فقط چهار بازی را از ابتدا شروع کرده است  و از 3 نوامبر به دلیل مصدومیت و حضور تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا نتوانسته برای این تیم بازی کند.

او در روزجمعه پس از پایان کار تیم ملی در جام ملت‌ها به تمرینات برایتون ملحق شد.

هاتون  تصمیم گرفت که در اولین مرحله انتقال او به برایتون جهانبخش در تیم اول برایتون  به تمرینات خود ادامه دهد، او معتقد است با دادن زمان بیشتر به جهانبخش او می‌تواند خود را به سطح اول لیگ انگلستان برساند.

هاتون  گفت: "ما هنوز به دیدن بهترین عملکرد از او امیدواریم، او می تواند درخشش خود را شروع کند هر چند که تا الان دیر شده است، او دیر آمد به همین دلیل است که با ما هماهنگ نشده است،  او سپس  در یک زمان مجروح شد  و بعد به تیم ملی ایران ملحق شد و این عوامل مانع پیشرفت او شد. من فکر می کنم برای پیشرفت او، جام ملت‌های آسیا در زمان بدی به سراغ او آمد، اما او حالا فرصت دارد تا خود را با ما هماهنگ کند و پیشرفت خود را به همگان نشان دهد اما ممکن است فرصت او برای درخشش در این فصل از دست رفته باشد ، اما در فصل بعدی ما قطعا بهترین عملکرد از او را می بینیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز