خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

توطئه دشمن تبدیل رخدادهای اجتماعی به بحران‌های امنیتی است

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۱۳۸

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تاکید کرد: توطئه فعلی دشمن تبدیل رخدادهای انتظامی و اجتماعی به بحران‌های امنیتی است.

به گزارش ایلنا، سردار محمد شرفی در همایش عمومی فرماندهان و مدیران انتظامی استان سمنان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) و حرکت و حمایت مردم در سال ۵۷ به پیروزی رسید، تا این حادثه کم‌‌‌نظیر امیدی شود برای ملت‌‌های مظلوم و مستضعف جهان.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران ذاتاً سلطه‌‌‌‌ناپذیر و استعمارستیز و هم‌‌اکنون مدل و الگوی بسیاری از ملت‌‌‌های منطقه و جهان است، اظهار داشت: با این شرایط، دشمنی و کارشکنی‌‌‌های ۴۰ ساله آمریکا امری طبیعی است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: علیرغم ده‌‌‌ها دسیسه و نقشه شوم آنها برای ایجاد مانع در مسیر حرکت جمهوری اسلامی، این انقلاب مردمی با حمایت مردم و رهبری حکیمانه امام خامنه‌‌‌ای با سرعت به پیش می‌‌‌رود و ملت بزرگ ایران این روزها، ۴۰ سالگی انقلاب را جشن می‌‌گیرند.

شرفی با بیان اینکه براساس شاخص‌‌‌های نظام جهانی و تعریف آنها، هر کشور و نظامی که از تمامیت ارضی، ارزش‌‌های اعتقادی و اسلامی خود دفاع کند و بر سلطه دولت‌‌های بیگانه پیروز شود و وحدت و مشارکت سیاسی مردم را داشته باشد، حکومت و کشوری مقتدر است، تصریح کرد: با این توصیف شما کشوری به توانمندی و اقتدار ایران اسلامی می‌‌شناسید؟

وی با اشاره به برخی حوادث انتظامی و اجتماعی در ماه‌‌های اخیر در کشور خاطرنشان کرد: توطئه فعلی دشمن تبدیل رخدادهای انتظامی و اجتماعی به بحران‌‌‌های امنیتی است که با توجه به دامنه وسیع فعالیت رسانه‌‌‌ها در عصر کنونی، این امر در کمتر از ساعت و دقیقه‌‌ای ممکن می‌‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به برخی از پدیده‌‌های اقتصادی و اجتماعی که اخیراً در فضای رسانه‌‌‌ای و اجتماعی مطرح شد، اشاره کرد و ابراز داشت: به واقع دشمن پشت همه این بحران‌‌‌سازی‌‌ها است.

شرفی افزود: مردم ایران اسلامی مایه اقتدار و آبروی نظام هستند و خود عنصر اصلی حفظ حکومت اسلامی در صحنه‌‌‌‌های مختلف خواهند بود.

وی امنیت سمنان را بسیار مطلوب ارزیابی و بیان کرد: با توجه به زیرساخت‌‌‌های ضعیف استان و ویژگی‌‌‌های جغرافیایی و اجتماعی آن از جمله کویر پهناور، وسعت زیاد، پراکندگی جمعیت و جاده‌‌های مهم و بین‌‌المللی، ماموریت پلیس در این استان بسیار سخت و پیچیده است.

به گفته این مقام انتظامی، فرماندهی انتظامی استان اولویت‌‌های ماموریتی خود در سال جاری را به خوبی مدنظر قرار داده و ما هیچ دغدغه‌‌ای از لحاظ اجرای ماموریت‌‌ها در سمنان را نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز