خبرگزاری کار ایران

زاهدی بیان کرد؛

جشنواره‌های روستایی موجب پرورش استعدادهای فراوان می شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۰۹۵

استاندار قزوین گفت: برگزاری جشنواره‌های روستایی موجب شناسایی و پرورش استعدادهای فراوان در روستاها می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در آیین اختتامیه جشنواره همیاران فرهنگ و هنر روستا و نخستین جشنواره عکس روستا، زندگی در روستای پیریوسفیان شهرستان البرز اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در عرصه‌ها و سطوح مختلف شکل گرفت؛ این در حالی است که توسعه اقتصادی بدون توسعه سیاسی و اجتماعی تحقق نمی‌یابد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: رویکرد رئیس‌جمهور امریکا کاملا اقتصادی است و به عربستان، کویت و امارات بیان کرده که باید هزینه کنند تا از انها حمایت کند که احتمالا دو لا پهنا هم حساب خواهد کرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم، اذعان کرد: هر کاری که مسئولان انجام داده‌اند 100 درصد درست نبوده و اشتباهاتی هم وجود داشته اما مهم این است که اشتباهات گذشته تکرار نشود.

زاهدی افزود: امریکا هدفش این است که با پول نفت کشورهای دیگر مشکلات خود را حل کند که این مسئله موجب ایجاد مشکلاتی برای ما شده است گرچه دولت تلاش خود را برای تامین ارزاق عمومی مردم به کار بسته و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: اقتصاد کشور از آغاز بیمار بوده و هر زمانی که خواستیم به رفع مشکل اقتصادی بپردازیم مشکل دیگری برای کشور ما ایجاد شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری جشنواره‌های روستایی اذعان کرد: برگزاری این جشنواره‌ها در عرصه‌های مختلف، موجب می‌شود استعدادهای فراوان در روستاها شناسایی و پرورش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز