خبرگزاری کار ایران

انتقاد نماینده کرج از برخورد امام جمعه البرز با رییس مجلس

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۹۹۸

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از لغو سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی در روز 22 بهمن‌ در شهر کرج اظهار کرد: درخواست دارم که نمایندگان مجلس این حرکت را به حساب مردم شریف استان نگذارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جواد کولیوند در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در روز جمعه شاهد یک حرکت از قبل طراحی شده در نماز جمعه شهر کرج بودیم طوماری را در معرض امضای نمازگزاران قرار دادند که رئیس مجلس شورای اسلامی که به عنوان سخنران ۲۲ بهمن‌ماه شهر کرج از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تعیین شده بود به شهر کرج نیایند.

وی در ادامه اظهار کرد: متأسفانه امام جمعه محترم کار این برادران را جایز اعلام کرد و وقت یک هفته‌ای را برای تعیین سخنران روز ۲۲ بهمن‌ماه شهر کرج مشخص کرد. امام خمینی (ره) مجلس را عصاره فضائل ملت خوانده است. سوال اینجاست آیا جا دارد که رئیس چنین مجلسی مورد هتک حرمت قرار گیرد؟

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مگر ۲۲ بهمن‌ماه متعلق به همه مردم کشور نیست؟ چرا کام مردم شهر کرج را در آستانه این روز ملی که باید همدلی و وفاق و وحدت در آن مثال‌زدنی باشد با این اقدامات تلخ می‌کنیم؟

وی در ادامه تاکید کرد: امام جمعه محترم و برادران دیگر که این عمل را انجام دادند آیا سخنان رهبر انقلاب را نشنیدند که فرمودند کسانی که راه می‌افتند و شعار می‌دهند اگر واقعاً حزب‌اللهی و مؤمن هستند بدانند که این کارها به ضرر کشور و خلاف شرع است؟ اگر هم اعتنایی به این حرف‌ها ندارند، حساب‌شان جداست.

وی افزود: تهاجم و تخریب چهره‌های مؤثر نظام از برنامه‌های انگلیسی و خواست و اراده دشمن است. ما تجربه‌های تلخ دهه اول انقلاب را فراموش نکرده‌ایم. نباید در میدان دشمن بازی کرد. دکتر لاریجانی از شخصیت‌های مفید و مؤثر نظام است که دشمنان نظام برای از صحنه خارج کردن ایشان طراحی دقیقی دارند.

کولیوند در ادامه تاکید کرد: امروز خودی‌ها دست به تخریب ایشان زده‌اند. این رفتار نه بر مبنای اخلاق، نه تقوا و نه شجاعت است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: بنده به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان ضمن تقدیر از زحمات بی‌بدیل جناب آقای لاریجانی از سوی مردم شریف شهرستان کرج این اقدام را نسبت به ایشان جفا دانسته و از ساحت مجلس شورای اسلامی درخواست دارم این حرکت را به حساب مردم شریف استان نگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز