خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۳ زورگیر در محدوده جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۹۵۷

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری ۳ سارق زورگیر و اعتراف آنان به ۲۰ فقره سرقت کیف قاپی، زورگیری و سرقت مغازه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ دوست‌علی جلیلیان در توضیح این خبر، گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه ۳نفر در منزل مجردی در محدوده سرکلانتری سکونت و افراد مشکوکی به این محل تردد دارند، تحقیق در این خصوص آغاز و مشخص شد که خبر صحت دارد.

سرکلانتر هفتم پایتخت تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار داده شد و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

وی گفت: تیمی از ماموران عملیات سرکلانتری برای دستگیری متهمان اعزام و پس از حصول اطمینان از حضور سارقان در مخفیگاهشان، تیم اعزامی موفق شدند هر ۳ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و تحت بازجوئی قرار دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان تعدادی آلات و ادوات جرم و اموال مسروقه کشف شد، افزود: هر ۳ متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان افزود: متهمان در کلانتری به ۱۰ فقره کیف قاپی، ۸ فقره زورگیری و ۲ فقره سرقت از مغازه اعتراف کردند.

سرکلانتر هفتم عنوان کرد: تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی سایر جرائم متهمان و همچنین شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز