خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان؛

274 طرح اشتغال فراگیر و روستایی در سیاهکل همزمان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۹۰۷

استاندار گیلان در چهارمین روز از دهه فجر، 274 طرح اشتغال فراگیر و روستایی را به طور همزمان در شهرستان سیاهکل افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، در چهارمین روز از دهه فجر و در جریان سفر دکتر مصطفی سالاری به سیاهکل،چندین پروژه در این شهرستان به بهره برداری رسید. 

استاندار گیلان در آئین افتتاح طرح های اشتغال فراگیر و روستایی با اشاره به اینکه امسال 75 پروژه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان سیاهکل مورد افتتاح قرار می گیرد، افزود: در کنار طرح های عمران و توسعه روستایی و طرح های خدماتی که دستگاه های دولتی ارائه کرده اند، پروژه های خوبی با سرمایه گذاری و همت مردم به ثمر رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند توسعه فعالیت هایی هستیم که ریشه در توانمندی شهرستان ها و مردمان آن ها دارد، عنوان کرد: باید استعدادها و مهارت های موجود را تبدیل به درآمد کنیم و با این کار، آمار اشتغال نیز در شهرستان ها افزایش می یابد.

وی برندسازی را یکی دیگر از مزایای ایجاد سیستم متمرکز برای مدیریت واحدهای خرد و پراکنده معرفی کرد و یادآور شد: به این ترتیب، فروش محصولات نیز با سودآوری بیشتری همراه می شود.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت آموزش و نظارت در ارتقاء کیفیت کار واحدهای خرد،تصریح کرد: ما آمادگی داریم حمایت های لازم را انجام دهیم تا شاهد توسعه هرچه بیشتر این قبیل واحدها باشیم.

در این سفر 274 طرح اشتغال فراگیر و روستایی با اعتبار 182 میلیارد و 750 میلیون ریال به طور همزمان افتتاح شد.

این طرح‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله قالی بافی، فرش بافی،صنایع دستی، پرورش دام و طیور، زنبورداری، پرورش ماهیان سردابی و گرم آبی، پرورش گل و گیاه و پرورش گیاهان دارویی هستند و زمینه اشتغال ۳۹۰ نفر را فراهم کرده اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز