خبرگزاری کار ایران

ناراحتی برانکو از هافبک عراقی

رسن تا اطلاع ثانوی نیمکت‌نشین شد!

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۷۵۷

بشار رسن با تاخیر یک هفته‌ای هنوز در تمرینات حاضر نمی‌شود اما به نظر می‌رسد استدلال‌های هافبک عراقی پرسپولیس برای برانکو قابل توجیه نباشد.

به گزارش ایلنا، بشار رسن با تاخیر یک هفته‌ای هنوز در تمرینات حاضر نمی‌شود اما به نظر می‌رسد استدلال‌های هافبک عراقی پرسپولیس برای برانکو قابل توجیه نباشد و سرمربی پرسپولیس بابت مشکل گذرنامه و مجوز کار در ایران، از دیر حاضر شدن بشار رسن بر سر تمرینات پرسپولیس قانع نشده باشد.

این اتفاق در حالی رخ داده که شنیده می‌شود برانکو با کاتانیچ، سرمربی تیم ملی عراق درباره وضعیت بشار در تماس بوده و آخرین اطلاعات را درباره هافبک عراقی پرسپولیس جویا شده است. با توجه به اینکه احمد نوراللهی پس از حضور در ایران مستقیم بر سر تمرینات حاضر شده و حتی برای پرسپولیس مقابل سپیدرود بازی کرد و همین مساله باعث شد برانکو به تعریف و تمجید از این بازیکن بپردازد.

نگاه برانکو به بازیکنان حرفه‌ای چون نوراللهی باعث می‌شود تا دیگر بازیکنان که مانند رسن به دنبال بهانه برای عدم حضور به موقع سر تمرینات هستند، با تنبیه مواجه شوند. با باز شدن پنجره نقل و انتقالات و جذب متنوع بازیکنان در پست‌های مختلف حالا سرمربی پرسپولیس آنقدر دستش باز است که رسن را با تمام علاقه‌ای که به شیوه بازی او دارد، تنبیه کند.

گفته می‌شود برانکو بابت دیر حاضر شدن رسن بر سر تمرینات از او ناراحت است و قطعا در دیدار با پدیده این بازیکن شانسی برای بازی کردن نخواهد داشت و شاید این نیمکت‌نشینی هافبک عراقی بیشتر از یک بازی به طول بینجامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز