خبرگزاری کار ایران

در سومین روز دهه فجر انجام شد؛

افتتاح پایگاه امداد و نجات در سه راهی دانسفهان

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۶۶۷

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سه راهی دانسفهان با حضور استاندار قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر، پایگاه امداد و نجات جاده ای سه راهی دانسفهان از توابع شهرستان بوئین زهرا روز یکشنبه با حضور زاهدی استاندار قزوین ، فرماندار و بخشدار این شهرستان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان بوئین زهرا  افتتاح شد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در مراسم افتتاح این پایگاه گفت: پایگاه امداد و نجات بین شهری سه راهی دانسفهان در زمینی به مساحت  2450 مترمربع و زیربنای 460 مترمربع در دو طبقه و با 15 میلیارد ریال اعتبار در مدت زمان 28 ماه با مشارکت بخش خیری ساخته شده است.

حسن آصفی افزود: احداث ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای سه راهی دانسفهان تا مرحله پایان اسکلت و سقف توسط خیرین، آقایان حمدالله فصیحی و روح الله قموشی ساخته شده است.

وی ادامه داد: ساخت این پایگاه از سال 95 با اعتبارات ریاست جمهوری آغاز شده و در ادامه با کمک اعتبارات ملی مرکز و استان تکمیل شده است.

آصفی تصریح کرد: خدمات این پایگاهها به صورت شبانه روزی است و با هدف خدمات رسانی به مسافران حوادث و سوانح جاده ای ساخته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اظهار داشت: در این ایام ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای محمدیه در شهرستان البرز ، پایگاه امداد و نجات جاده ای آبیک در بخش مرکزی این شهرستان و همچنین مرکز ارتوپدی فنی و توانبخشی این جمعیت با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کل کشور و دیگر مسئولان افتتاح می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز