خبرگزاری کار ایران

شماره ۱۸۹ آتیه‌نو منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۳۰۱

طرح جدید خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی، گزارش نشست سرپرست سازمان تامین‌اجتماعی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بسیاری مطالب دیگر از جمله موضوعات این شماره هفته‌نامه آتیه‌نو هستند.

به گزارش ایلنا، گزارش آتیه‌نو از آخرین خبرها درباره طرح جدید خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی، داستان جلد این شماره هفته‌نامه اختصاصی رفاه و تامین اجتماعی است: « نسل سوم اتوماسیون اداری در خدمت بیمه‌شدگان».

در بخشی از این گزارش آمده است: « ۴۲ میلیون نفر معادل ۵۳درصد جمعیت کشور زیر پوشش سازمان تامین‌اجتماعی هستند. سازمانی که بزرگ‌ترین نهاد عمومی کشور است و چند سالی می‌شود که سرمایه‌گذاری عظیمی در خدمات الکترونیک در قالب نهضت آی‌تی کرده و بنا به آمارها حدود ۳۳ خدمت بیمه‌ای و درمانی به‌صورت غیرحضوری به مراجعان عرضه می‌شود. خدماتی که گویا در روزهای آینده شکل و شمایل جدید و جدی‌تر به خود می‌گیرد و تعداد آن‌ها به ۶۵سرویس افزایش می‌یابد...».

گزارشی از نشست سرپرست سازمان تامین‌اجتماعی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دیگر عنوان مهم این شماره را به خود اختصاص داده است: «گزارش به بیمه شدگان و کارآفرینان».

محمدحسن زدا در این نشست، ضمن ارائه گزارشی اجمالی به مردم تاکید کرد، اگر به سرعت برای بازسازی فنی، اصولی و ساختاری صندوق‌های بیمه‌گر اقدام نشود، مشکلات جدی برای کشور ایجاد خواهد شد. مشکلاتی که به اعتقاد وی حالا مسئولان کمر همت به حل آن‌ها بسته‌اند و مصوبات اخیر کمیسیون تلفیق بودجه درباره صندوق‌ها به‌خوبی نشان می‌دهد رویکرد اصلی دولت و نمایندگان، حمایت از صندوق‌های بازنشستگی است...

سایر عناوین این شماره عبارتند از:

شروط چهارگانه بلوغ سیاسی (یادداشتی از محمدجواد غلامرضا کاشی؛ عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبائی)

سهام عدالت؛ کم‌رنگ و کم‌اثر! (واکاوی یک طرح رفاهی که به نتیجه مطلوب نرسید)

پیش‌شرط‌های توسعه مشارکت‌های اجتماعی (یادداشتی از مهدیه محمدنیای مشفقی؛ رییس گروه توسعه همکاری‌های غیردولتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)

هشدار درباره بازگشت زیرمیزی! (وزارت بهداشت هشدار داده در صورت عدم افزایش تعرفه‌های پزشکی در سال۹۸، احتمال بازگشت زیرمیزی به نظام سلامت وجود دارد)

نزدیک‌تر به تامین‌اجتماعی ایده‌آل (یادداشتی از ابراهیم متین‌راد؛ مشاور مدیرعامل سازمان‌تامین‌اجتماعی)

در سرزمین فرصت‌ها، بسیاری هرگز بازنشسته نخواهند شد! (گزارشی متفاوت از پیری جمعیت آمریکا)

راهکارهای برون‌رفت از مشکلات طرح سهام عدالت (یادداشتی از محمدرضا شهیدی؛ کارشناس اقتصادی)

صداقت در کسب‌و‌کار (گفت‌و‌گو با قصابی که ۵۲سال است بنای کارش را روی صداقت در معامله گذاشته)

نحوه انتقال سوابق بیمه‌پردازی میان صندوق‌ها (مشاور آتیه‌نو پاسخ می‌دهد)

سئو؛ کلید بهتر دیده‌شدن (مهارتی که کسب و کارهای آنلاین تشنه آن هستند)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز