خبرگزاری کار ایران

بارسلونای مسی - توقف‌ناپذیر و طوفانی

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۲۳۲

بارسلونا در اوج است، صدرنشین مقتدر لالیگا است، به نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا رسیده و از یک گروه فوق‌العاده سخت در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست بیرون آمده.

ه گزارش ایلنا، آبی اناری‌ها در بازی برگشت جام حذفی سویا را منفجر کردند تا به تمام تردیدهای درستی که بعد از باخت بازی رفت در مورد این تیم و همچنین انگیزه‌اش برای به دست آوردن دوباره این جام شکل گرفته بود، پایان دهند. آنها به همه سوال‌ها پاسخ دادند ابتدا در زمین و بعد مقابل رسانه‌ها. لیونل مسی که تاکید داشت هیچ سوءتعبیری از حرف‌هایش نشود، گفت: «در بارسلونا ما به دنبال همه جام‌ها هستیم» و با بازی‌شان مقابل سویا جای هیچ تردیدی باقی نمی‌ماند.

بارسلونا و مسی سیرنشدنی هستند، چه کسی می‌تواند جلوی آنها را بگیرد؟ ارنستو والورده تیم را تا فوریه در بهترین فرم هدایت کرده. با هشت برد متوالی در لالیگا، اتلتیکومادرید را از خود دور کرده‌اند. تصور می‌شد بازی‌های جام حذفی در ماه ژانویه بتواند خللی در برنامه‌های‌شان ایجاد کند با توجه به اینکه هدف اصلی‌شان لالیگا و لیگ قهرمانان است اما این تصور اشتباه بود و حالا این تیم برای رسیدن به پنجمین قهرمانی در کوپا دل ری تلاش می‌کند.

والورده و تیمش مصمم بودند که باخت 2 بر صفر بازی رفت را جبران کنند، حالا تنها دو بازی تا نخستین فینال فصل فاصله دارند و ما حق داریم که از سه‌گانه حرف بزنیم.

آرتور در برد 6  بر یک در نوکمپ درخشید و خاطرات ژاوی را زنده کرد، ضمن اینکه فیلیپ کوتینیو در دیداری که عثمان دمبله بازی نکرد، عالی بود هر چند از برخی جهات جای پیشرفت دارد. خوردی آلبا توقف‌ناپذیر است، مثل همیشه پاس گل می‌دهد و کلمان لنگله به همه اطمینان داده که جای خالی ساموئل اومتیتی احساس نمی‌شود.

واکنش‌های یاسپر سیلسن را نیز نباید فراموش کرد، او اوایل بازی دو موقعیت عالی را از میهمان گرفت که در صورت گل شدن آنها شاید روند بازی تغییر می‌کرد. دروازه‌بان تیم ملی هلند ضربه پنالتی اور بانگا را گرفت که 12 پنالتی قبلی‌اش برای سویا را گل کرده بود، این پنالتی از جهت روحی میزبان را تقویت و میهمان را تضعیف کرد.

نیازی به یادآوری گلزنی لوییس سوارس و مسی هم نیست، آنها مثل همیشه مرگبارند که این نشان می‌دهد قدرت خط حمله همیشه در خدمت تیم است. خلاصه اینکه، والورده تیمی بزرگ و قابل اعتماد در اختیار دارد و این یعنی او می‌تواند در میانه بازی‌های بزرگ از سیستم چرخشی استفاده کند.

منبع مارکا / اوگو سرسو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز