خبرگزاری کار ایران

مسی: دیونگ از مکتبی شبیه ما می‌آید/ باید امتیاز جمع کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۲۵۶

لیونل مسی در 14 سال حضور در تیم اصلی بارسلونا نشان داده بازیکنی است که از موفقیت خسته نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، او شیفته قهرمانی است و می‌داند که تیم برای اینکه قهرمان شود، نیاز به بهترین بازیکنان دارد. او همیشه در مذاکرات تمدید قراردادش همین را از باشگاه خواسته و به دنبال آن بوده که اولویت باشگاه، ساختن تیمی برنده باشد که بازیکنان بزرگی داشته باشد. بارسا روی خرید بازیکنانی که می‌توانند ستارگانی در سطح جهان شوند کار می‌کند. 

این سیاست باشگاه در فصل‌های اخیر بوده است و به همین ترتیب بود که آنها فرانکی دیونگ را خریداری کردند. این هافبک یکی از بازیکنان آژاکس بود که توجه بارسا را به خود جلب کرد. بازیکن دیگر آژاکس که بارسلونا او را زیر نظر دارد، ماتیس دلیخت است. مسی از خرید دیونگ و همچنین خرید احتمالی دلیخت حمایت کرده است. این بازیکن آرژانتینی می‌گوید: «آنها از مکتبی می‌آیند که بسیار شبیه به ماست و به شیوه شبیه ما کار می‌کنند. بازی آنها مانند ما است و با توپ است. آنها بازیکنان جوانی هستند ولی بسیار دقیق هستند و هر دو نفر، خیلی خوب بازی می‌کنند.»

مسی پرورش‌یافته آکادمی بارسلونا است و می‌داند که حضور در مکتب آژاکس باعث می‌شود بازیکنان بتوانند به‌آسانی در ترکیب تیم کاتالان جا بیفتند.

اوضاع لالیگا

مسی همچنین درباره سطح رقابت در این فصل لالیگا صحبت کرد: «رقابت در لالیگا پایاپای است، هم در صدر و هم در انتهای جدول و بین تیم‌ها تنها چند امتیاز اختلاف است. ما تلاش خواهیم کرد به همین روند ادامه دهیم و امتیاز جمع کنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز