خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

حدود پانصد پروژه عمرانی با 15 هزار میلیارد اعتبار آماده بهره‌برداری است

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۸۸۵

استاندار البرز گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب 490 پروژه عمرانی، تولیدی، فرهنگی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است که حدود سه هزار و 955 شغل به واسطه آنها ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در آیین نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نواختن زنگ انقلاب در برنامه متمرکز استانی که در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا(س) کرج و با حضور وزیر صمت برگزار شد، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران با خواست و همراهی مردم در سال 57 به پیروزی رسید و مردم در این راه سختی های بسیاری را نیز متحمل شدند ولی پای آرمان های نظام ایستاده ا ند. 

وی تصریح کرد: اکنون مسئولان تمام قوا در بخش‌های مختلف با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری با اتحاد و انسجام در مسیر پیشرفت و رشد کشور گام برمی دارند. 

وی با اشاره به اینکه چهلمین‌سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها، دلاوری‌های انقلاب 57 است، اضافه کرد: به کوری چشم دشمنان نظام که تمام تلاش خود را کردند تا بر سر راه استقلال و آبادانی کشور اختلال ایجاد کنند، بالنده تر از گذشته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم. 

شهبازی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، آبادانی روستاها و خدمت به روستاییان و همچنین رشد علمی و با سوادی در کنار مراکز تولیدی و صنعتی با مشارکت بخش خصوصی بوده است. 

وی گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 490 پروژه عمرانی، تولیدی، فرهنگی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است که حدود سه هزار و 955 شغل به واسطه آنها ایجاد خواهد شد. 

استاندار البرز به ظرفیت های فراوانی که در البرز موجود است پرداخت و افزود: چالش خاصی سر راه نداریم چرا که این استان دارای سرمایه اجتماعی ارزشمند و فرصت های اقتصادی و طبیعی بزرگی است. 

شهبازی ادامه داد: البرز به سمتی می رود که در سایه اتحاد و انسجام در عرصه های مختلف توسعه یابد. 

وی تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما در چهلمین سالگرد انقلاب را حضور یکپارچه و منسجم در راهپیمایی 22 بهمن و تلاش برای رشد و توسعه کشور تشکیل می دهد که در این میان دانش آموزان و معلمان رسالت خطیری بر عهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز