خبرگزاری کار ایران

جام ملت های ۲۰۱۹ امارات؛

سانچز: خوشحالم نتیجه زحمات ما قهرمانی شد / با ژاوی تماس می گیرم

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۷۴۳

سرمربی تیم ملی قطر معتقد است شاگردانش با قهرمانی در آسیا مزد تلاش های خود را گرفتند.

به گزارش ایلنا، فیلیکس سانچز سرمربی تیم ملی قطر بعد از کسب عنوان قهرمانی با غلبه بر ژاپن در فینال جام ملت‌ها، گفت: ما سختی‌های بسیاری در طول بازی کشیدیم، هر دو تیم فوتبال خوبی را بازی کردند و ما در تمام طول بازی جنگیدیم، ژاپنی‌ها برای پیروزی آمده بودند، هر دو تیم تلاش بسیاری داشتند، خوشحالم که توانستیم در نهایت حاصل تلاش‌های خود را با کسب قهرمانی به دست آوریم. 

مربی اسپانیایی افزود: نمی‌دانم این حس را چگونه بیان کنم بیشتر از هر چیز برای مردم قطر و هواداران خوشحالم آنها لیاقت این قهرمانی را داشتند و فکر می‌کنم نشان دادیم که ما شایسته کسب این عنوان هستیم.

وی افزود: ژاپنی‌ها در مالکیت توپ رقابت سختی با ما داشتند ولی در نهایت بازی طوری رقم خورد که ما با نمایش خوب و گل‌های زیبایی که به ثمر رساندیم به پیروزی برسیم. 

سانچز در مورد پیش‌بینی‌های ژاوی گفت: حتماً به ژاوی زنگ خواهم زد و خوشحالم که او این پیش‌بینی را به نفع ما انجام داده او شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و از ما جانانه حمایت کرد. دوست دارم از این به بعد بازی‌های دیگر ما را نیز پیش‌بینی کند تا ما از او با اطلاعات کامل وارد میدان شویم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز