خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی بازیکن عراقی الاصل قطر بعد از گل جنجالی

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۷۶۳

گل بسام الراوی بازیکن عراقی الاصل قطر و خوشحالی بعد از گل او حاشیه‌های زیادی را در بر داشته و حتی بعد از چند روز رسانه‌های عراقی همچنان به آن می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، در همین ارتباط پدر بسام الراوی که خودش یکی از بازیکنان ملی پوش عراق محسوب می‌شد، از فرزندش دفاع کرده.

 پدر بسام الراوی معتقد است که کمبود امکانات در عراق باعث مهاجرت او و خانواده‌اش به قطر شده: شما من را متهم می‌کنید که چرا همراه با خانواده‌ام در قطر زندگی می‌کنم.

 این در حالی است که در شرایطی که من بازیکن سابق تیم ملی عراق بودم، هیچ احترامی در کشور خودم به من نمی‌گذاشتند و در مملکتی که برایش زحمت کشیده بودم، بیکار بودم و هیچ تیمی برای مربیگری از من درخواستی نمی‌کرد.

 با این شرایط برای کار به قطر مهاجرت و بچه‌هایم را در اردوگاه اسپایر مستقر کردم و در همان‌جا فوتبال پسرم پیشرفت کرد. این بازیکنی که در حال حاضر می‌بینید محصول دسترنج مربیان آکادمی اسپایر است.

 شما اگر برای من در کشور خودم کاری سراغ داشته باشید، همین فردا حاضرم دوباره به کشورم برگردم تا در مملکت خودم خدمت کنم.

در همین خصوص خود بسام الراوی نسبت به واکنش‌ رسانه‌های عراقی اینگونه واکنش نشان داد: اگر این خوشحالی باعث ناراحتی مردم عراق شده است، من از همین جا ازهمه آنها معذرت می‌خواهم. این را فراموش نکنید خوشحالی من برای قطری‌ها بوده؛ همان کشوری که من در حال حاضر هر چه دارم، از آنها دارم. اگر بازیکن خوبی شدم، محصول دسترنج قطر است پس به من حق بدهید که بعد از گل خوشحالی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز