خبرگزاری کار ایران

وعده تبدیل قرارداد ۱۵۰۰ کارگر پیمانکاری و شرکتی کشت و صنعت مغان به قرارداد مستقیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۴۹۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هماهنگی‌ها با کارفرما برای تبدیل قرارداد ۱۵۰۰ کارگر پیمانکاری و شرکتی به قرارداد مستقیم خبر داد.

به گزارش ایلنا، قاسم رحیمی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل) صبح امروز (۱۱ دی ماه) از هماهنگی‌ها با کارفرمای مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان برای عقد قرارداد مستقیم با ۱۵۰۰ کارگر پیمانکاری و شرکتی خبر داد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در دیدار با مدیرعامل کشت و صنعت مغان تصریح کرد: مجموعه کشت و صنعت مغان با داشتن حدود دو هزار نفر نیروی کار از بزرگترین مجموعه‌های کارگری استان است که از ظرفیت‌های مطلوبی برای توسعه و جذب نیروی انسانی ماهر و متخصص برخوردار است.

رحیمی صیانت از نیروی کار را مهم دانست و بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده به مدیرعامل این شرکت و در راستای ارتقای وضعیت نیروهای پیمانکاری این مجموعه به زودی فرایند تبدیل وضعیت و عقد قرارداد مستقیم با هزار و ۵۰۰ نفر از کارگران شرکتی و پیمانکاری این مجموعه عملیاتی می‌شود.

این در حالیست که خصوصی‌سازی این مجتمع کش و صنعت در دی ماه امسال تاکنون حاشیه‌هایی داشته است. از سویی عادل آذر (رئیس سازمان دیوان محاسبات کشور) اخیراً در مجلس شورای اسلامی گفته بود: قیمت واقعی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بیش از ۴ هزار میلیارد بوده که به ۱۸۵۰ میلیارد واگذار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز