خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی رسمی فنگ ژیائوتنگ بعد از گل جنجالی برابر ایران

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۲۷۹

چند روز پیش خبری توسط رسانه‌های چینی منتشر شد مبنی بر اینکه فنگ ژیائوتنگ مدافع پر اشتباه تیم ملی چین به خاطر اشتباه در برابر ایران به تیم دوم باشگاهش تبعید شده است.

به گزارش ایلنا، فنگ ژیائوتنگ مدافع شماره 6 چین در بازی با ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اشتباهاتی داشت که منجر به باخت تیم ملی کشورش شد.

او بخصوص در صحنه گل اول ایران اشتباه مرگباری انجام داد و به همین خاطر باشگاه گوانگژوی چین این بازیکن خود را با جریمه سنگینی روبه‌رو کرده و این بازیکن به تیم دوم تبعید شده است.

فنگ در واکنش به جریمه باشگاه، ضمن پذیرش اشتباهاتش طی بیانیه‌ای رسما از مردم چین عذرخواهی کرد: وقتی به بازی با ایران در جام ملت‌های آسیا نگاه می‌کنم، احساس تاسف شدیدی به من دست می‌دهد. این نخستین جام ملت‌هایی بود که در آن شرکت داشتم و سعی کردم بهترین بازی‌ها را از خودم نشان دهم اما روز بازی با ایران از ناحیه زانو مصدوم بودم و شرایط بد بدنی باعث شد، اشتباهات زیادی را در کلیدی‌ترین بازی مرتکب شوم که در نهایت به شکست تیم منجر شد. من مسوولیت اشتباهاتم را می‌پذیرم و به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای وظیفه خودم می‌دانم که عذرخواهی کنم. من اشتباه کردم و مسوولیتش را نیز بر عهده می‌گیرم. متاسفانه به خاطر اشتباهات من، چین از دور رقابت‌ها حذف شد و باید بگویم که جریمه باشگاه گوانگژو را نیز می‌پذیرم. حالا هدفم این است که در تیم ذخیره‌ها بیشتر از گذشته تلاش کنم و با تمرینات سخت هرچه زودتر بتوانم به تیم اول بازگردم. قول می‌دهم که در تورنمنت‌های بعدی جبران مافات کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز